Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:40:10 GMT

وضعیت کرونا در مهاباد تغییری نکرد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۴۹۷۲

وضعیت کرونا در مهاباد تغییری نکرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اظهار داشت: طبق اعلام وزارت بهداشت، از شهرستان‌های هفده گانه استان، ۳ شهر در وضعیت قرمز، ‏‏۱۱ شهر نارنجی و ۳ شهر هم در وضعیت زرد هستند. ‏

وی افزود: در حال حاضر شهر‌های پلدشت، چالدران و سلماس در ‏وضعیت زرد، شهر‌های پیرانشهر، چایپاره و اشنویه در وضعیت قرمز و شهر‌های چایپاره، شوط، ارومیه، خوی، نقده، تکاب، ‏میاندوآب، مهاباد، شاهین دژ، سردشت و ماکو از ۸ آبان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده با اشاره به اینکه این وضعیت بسیار شکننده است، تاکید کرد: در کنار تزریق واکسن، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی هم بسیار مهم است.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت بهداشت کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۴۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند

«فواد ایزدی» کارشناس مسایل آمریکا و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اعتراضات گسترده دانشجویی در آمریکا علیه نسل کُشی در غزه اظهار داشت: این اعتراض‌ها به دو دلیل انجام می‌شود؛ یکی بحث نسل‌کُشی در غزه است و دیگری مربوط به نسبت میان این دانشگاه‌ها با دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر تأمین تسلیحات نظامی است.

وی با بیان اینکه حرکت اعتراضی دانشجویان از دانشگاه کلمبیا و هاروارد که جز دانشگاه‌های برتر آمریکا هستند آغاز شد، ادامه داد: این دانشگاه‌ها در شرکت‌های تسلیحاتی سرمایه‌گذاری می‌کنند؛ لذا این وابستگی و درهم‌تنیدگی میان این دانشگاه‌ها و دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی مورد اعتراض است.

ایزدی با اشاره به اهمیت پرداختن به اعتراضات دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا گفت: در کشوری که رسانه‌های اصلی دست صهیونیست‌هاست، یک دفعه جمعیتی از جوانان و دانشجویان از عملیات حماس حمایت می‌کنند و به عملکرد آمریکا در قبال غزه و فلسطین انتقاد دارند؛ بنابراین این مساله اهمیت به سزایی دارد.

وی با بیان به اینکه دانشجویان دانشگاه هاروارد و کلمبیا نماینده اکثریت جوانان آمریکایی هستند، افزود: بسیاری از والدین دانشجویان معترض، درون حکومت آمریکا مشغول هستند و در واقع این دانشجوها، آقازاده‌های آمریکا هستند.

عضو هیأت علمی دانشگاه تهران اعتراض دانشجویان آمریکایی را مصداق داستان حضرت موسی (ع) و کاخ فرعون دانست و تاکید کرد: پیام اعتراض‌ها در منزل نخبگان مدیریتی آمریکا توسط جوانان این کشور شنیده می‌شود؛ بنابراین این مهم حائز اهمیت است.

کد خبر 6089841 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • هوای ۲ شهر خوزستان در وضعیت نارنجی آلودگی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان