Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:33:49 GMT

ترازو و نکات مهم پیش از خرید؛ تراز محک

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۷۵۵

ترازو و نکات مهم پیش از خرید؛ تراز محک

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، ترازو یکی از تجهیزاتی است که در اغلب صنوف کاربرد فراوانی دارد و نه تنها در عصر مدرن کنونی بلکه پیشینه استفاده از آن به سال ها پیش باز می گردد. اما ترازو که در ابتدا مورد استفاده قرار می گرفت با ترازویی که در حال حاضر برای توزین استفاده می شود تفاوت های زیادی دارد و با تحولات زیادی چه در ظاهر و چه در امکانات و همچنین دقت توزین مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین تغییر و تحولات نیز باعث شده تا زمانی که برای خرید ترازو به یک فروشگاه مراجعه می کنید با برند و مدل های متعددی از ترازو که هر یک نیز امکانات بسیاری را به خود اختصاص داده اند مواجه شده و کار برای انتخاب شما نیز تا حد زیادی دشوار شود.

مطمئنا اگر تازه کار باشید با مشاهده انواع ترازو نمی توانید یک مدل مناسب را برای کسب و کار و فروشگاه خود انتخاب کنید. همچنین نه تنها مدل و امکانات بلکه قیمت ترازو نیز مطمئنا برای شما اهمیت زیادی دارد و پرس و جوی زیادی را از این بابت و از فروشندگان مختلف انجام می دهید. قصد داریم تا در این مطلب در مورد نکات مهم پیش از خرید ترازو اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید در هنگام خرید بهترین را انتخاب کنید.

انواع ترازو

باید به نیاز خود توجه داشته باشید و از میان انواع ترازو مناسب ترین را خریداری کنید. همانطور که می دانید انواع ترازو تولید می شود که ترازوی آشپزخانه، ترازوی فروشگاهی، ترازوی طلا، ترازوی گرمی، ترازوی آزمایشگاهی و بسیاری دیگر از ترازوها را می توان نام برد. پس اینکه کسب و کار شما چه ترازویی را نیاز دارد بسیار مهم است. اما در این بین ترازوی فروشگاهی از انواع ترازو پر کاربرد است که در نتیجه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ظرفیت و دقت ترازو

ظرفیت ترازو را اگر انتخاب شما ترازو فروشگاهی است باید در انتخاب خود به عنوان یک فاکتور مهم قرار دهید. نسبت به صنف و کسب و کار خود و همچنین کالایی که قصد توزین دارید باید ترازو با ظرفیت توزین و البته دقت مناسب را سفارش دهید. انواع ترازو فروشگاهی وجود دارد که ظرفیت توزین آنها از ۱۵ کیلوگرم شروع و به ۷۰ کیلوگرم نیز میرسد. همچنین دقت ترازو نیز بر اساس ظرفیت متغیر است و از ۱ و یا ۲ گرم به بالا است.

امکانات ترازو

هر ترازو امکانات خاصی را به خود اختصاص داده است که توجه به آنها اهمیت زیادی دارد. تک تک این امکانات بعد از خرید ترازو به خصوص خرید ترازوی فروشگاهی می تواند روند توزین را بیش از پیش برای شما سهل و آسان کند. پیشنهاد ما این است اگر برای خرید ترازوی فروشگاهی پا پیش می گذارید پس امکانات آن را حتی المقدور فراموش نکنید و بر حسب بودجه خود یک مدل مناسب را سفارش دهید.

قیمت ترازو

روی قیمت ترازو تنها برند نیست که تاثیرگذار است و عوامل مهم دیگری وجود دارند که بر روی قیمت ها، نسبت به دیگر عوامل نقشی تاثیرگذار دارند. اینکه شما چه نوع ترازویی نیاز دارید مطمئنا بر روی قیمت ها تاثیر زیادی دارد. مطمئنا یک ترازوی فروشگاهی از قیمت متفاوت تری در مقایسه با ترازوی آشپزخانه و همچنین دیگر ترازوها برخوردار است. اما عامل ظرفیت و در کنار آن دقت را باید فاکتوری مهم در قیمت ترازو و به خصوص ترازوی فروشگاهی نامید. انواع ترازو در ظرفیت های گوناگون وجود دارد که هر یک برچسب قیمتی متفاوتی دارند و اگر پیگیر عامل تاثیر گذار بر تفاوت قیمتی شوید پی خواهید برد این ظرفیت توزین و تا حدی دقت ترازو است که نوسان قیمتی را ایجاد می کنند. به طور مثال قیمت ترازو محک در یک مدل اما در ظرفیت توزین ۷۰ کیلویی با ترازوی محک با ظرفیت توزین ۵۰ یا ۳۰ کیلوگرم متفاوت است، در صورتی که از هر لحاظ و تمامی امکانات شبیه به یکدیگر هستند.

انواع ترازو فروشگاهی

به دلیل اینکه تفاوت های زیادی میان مدل های گوناگون ترازوهای فروشگاهی چه در ظرفیت توزین و چه در امکانات وجود دارد و از سویی بیشترین تعداد خریداران را این نوع ترازو به خود اختصاص داده ضرورت دارد تا به این ترازوی پر کاربرد بیشتر بپردازیم. امروزه برندهای مختلف ترازو فروشگاهی رقابت شدیدی با یکدیگر دارند که این رقابت بیش از هرچیز بر روی امکانات ترازو در حال انجام است. انواع ترازو فروشگاهی وجود دارند امکانات آنها کار را برای کاربر تا حد زیادی آسان کرده و روند حساب و کتاب را تا حد زیادی تسهیل نموده است. به طور مثال ترازوی فروشگاهی محک امکانات منحصر بفردی را در خود جای داده که با کلیدهای تعبیه شده بر روی کیبورد ترازو می توان از این امکانات نهایت استفاده را برده و کار را برای توزین تسریع نمود.

این برند انواع ترازو فروشگاهی را سعی نموده به تمامی امکانات روز دنیا مجهز کند و حتی بیشترترازوهای ارزان قیمت محک نیز امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده اند. از جمله امکاناتی که در ترازوی فروشگاهی محک و در اغلب مدل ها میتوان یافت باید به پارسنگ، حافظه مستقیم و غیر مستقیم، شمارش اقلام هم وزن، شبکه بی سیم وای فای، اتصال به چاپگر جانبی و صندوق فروشگاهی و همچنین کامپیوتر اشاره نمود. انواع ترازو فروشگاهی را در برند محک از دفتر مرکزی ترازوی محک ( فروشگاه اینترنتی تراز محک) بخواهید.

ترازوی فروشگاهی محک

در بالا به ترازو محک که یکی از بهترین ترازوهای فروشگاهی در بازار محسوب می شود اشاره شد اما بهتر است نگاهی به مدل های مختلف آن بیندازیم. از انواع ترازوی فروشگاهی محک به طور کلی باید به ترازوی علمکدار محک، ترازوی بدون علمک محک، ترازوی پرینتر دار محک، ترازوی بدون پرینتر محک و همچنین ترازوی پلاس محک اشاره نمود.

در ادامه به اینکه چه تفاوتی میان انواع ترازوی محک وجود دارد و چه ویژگی هایی را ایجاد می کنند به صورت خلاصه می پردازیم. ترازوی علمکدار محک از انواع ترازوی فروشگاهی است که صفحه نمایشگر یا حتی در برخی مدل ها کیبورد ترازو بر روی علمک واقع شده است و این موضوع دید بهتری را از صفحه نمایش برای کاربر و خریدار به همراه دارد. اما ترازوی بدون علمک محک در نقطه مقابل قرار میگیرد و نمایشگر آن بر روی بدنه تعبیه شده که البته از لحاظ امکانات تفاوتی با نوع علمکدار ندارد. دیگر ترازوی فروشگاهی محک که محبوبیت زیادی نیز دارد ترازوی پرینتردار محک است. این ترازو فروشگاهی از یک پرینتر برای صدور فاکتور بهره می برد و رسید و فاکتور مورد نیاز مشتری بعد از خرید را صادر می کند. ترازوی پرینتردار محک می تواند به صورت علمکدار و یا بدون علمک باشد اما بیشتر در ترازوهای علمکدار محک مشاهده می شود. ترازوی بدون پرینتر نیز به خوبی از نامش پیداست که هیچ گونه چاپگری ندارد. ترازوی بدون چاپگر محک در صورتی که از قابلیت اتصال به چاپگر جانبی برخوردار باشد می توانید آن را به یک پرینتر مخصوص محک متصل نمایید. ترازوی پلاس محک از انواع ترازوی فروشگاهی محک است که با دیگر ترازوها تفاوت هایی دارد و امکانات بیشتری را به خود اختصاص داده است. ۶ رقم قیمت، ۷ رقم قیمت کل، اتصال به لیبل پرینتر، چاپ برچسب در ۷ حالت، به روز رسانی از طریق فلش مموری، انتقال اطلاعات و حافظه بیشتر از جمله ویژگی هایی است که ترازوی پلاس محک را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند. برای خرید ترازوی محک می توانید فروشگاه تراز محک را انتخاب و به روش های گوناگون یعنی حضوری، اینترنتی و تلفنی خرید خود انجام دهید.

https://tarazmahak.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5339245

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی کسب و کار دکوراسیون منزل بازی های رایانه ای خرید آنلاین کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو لوازم خانگی تولید داخلی اینستاگرام مبلمان طراحی داخلی فرابورس کنکور انواع ترازو فروشگاهی خود اختصاص داده انواع ترازو انواع ترازوی خرید ترازو قیمت ترازو مدل ها بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران امروز در نشست خبری در پاسخ به سوال مهر در مورد اینکه چرا تراز تجاری پارسال منفی ۱۶.۸ میلیارد دلار شد، اظهار کرد: نکته اول آنکه پارسال ۱.۸ میلیارد یورو واردات طلا داشتیم که هم طلا وارد شده و هم در قبال رفع تعهد ارزی استفاده شده است.

وی افزود: همچنین بعضی از منابع کشور آزاد شد که این منابع هم برای آزادی نهاده‌ها و کمک به افزایش تولید در صنایع در حوزه تأمین ماشین آلات و مواد اولیه اختصاص یافت.

ضیغمی ادامه داد: بنابراین شاید عدد منفی ۱۶ میلیارد دلار برای تراز تجار چندان واقعی نباشد و ناشی از آثار موضوعات دیگر باشد.

به گفته وی، با برگزاری نمایشگاه‌هایی از جنس ایران اکسپو و اجرای برنامه‌های صادراتی و تعامل با بانک مرکزی برای تأمین بودجه واحدهای تولیدی برای صادرات محور شدن، قطعاً این عدد (منفی بودن تراز تجاری) کمتر خواهد شد.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 6090899 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • 0 تا 100 ایستگاه پمپاژ فاضلاب؟ تجهیزات و قیمت | مزایا و نکات مهم در انتخاب
  • نکات مهم در طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه لوازم تحریر
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • نکات تربیتی فرزند از زبان استاد قرائتی + فیلم
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی