Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:15:34 GMT

صنعت بیمه آذربایجان‌غربی وضعیت خوبی ندارد

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۵۹۲۳

صنعت بیمه آذربایجان‌غربی وضعیت خوبی ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا سلیمانی ظهر شنبه در دیدار با استاندار آذربایجان غربی گفت: متأسفانه صنعت بیمه این استان با بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز مشترک با سه کشور همسایه که به تنهایی ظرفیت بالایی در حوزه صنعت بیمه محسوب می‌شود، جایگاه خوبی ندارد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بیمه‌ها باید در خدمت شهروندان باشند، اظهار داشت: نگاه کلی در بیمه‌ها باید کاهش دغدغه‌ها و حمایت از مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی آذربایجان‌غربی، افزود: بیمه‌ها باید در راستای حمایت از توسعه اقتصادی استان به خصوص در حوزه صنعتی و کشاورزی تمامی تلاش خود را به کار گیرند.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران خاطرنشان کرد: طبق آماری که در اختیار ما قرار گرفته است میزان سالانه تجارت مرزی اعم از صادرات و واردات انجام شده از مرزهای آذربایجان‌غربی حدود ۲.۵ میلیارد دلار است که باید مشخص شود از این مقدار سهم اختصاصی این استان چقدر است.

وی حضور در بین بیمه شدگان، بیمه گذاران و شرکت‌های بیمه‌ای جهت بررسی مشکلات مردم را از اهداف سفر خود به آذربایجان‌غربی عنوان کرد و گفت: بررسی صندوق بیمه خسارت بدنی در این استان از دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران وی با اشاره به ضرورت توسعه صنعت بیمه در کشور، گفت: صنعت بیمه در موارد مختلفی می‌تواند در کنار مردم باشد ولی متأسفانه بیشترین تمرکز خود را بر روی بیمه شخص ثالث گذاشته است.

کد خبر 5339408

منبع: مهر

کلیدواژه: رئیس بیمه مرکزی غلامرضا سلیمانی صنعت بیمه ویروس کرونا بنزین جایگاه سوخت بوشهر پمپ بنزین آمار کرونا خطبه های نماز جمعه قوه قضاییه کرمانشاه گرگان ایلام عکس استانها اردبیل واکسن کرونا آذربایجان غربی صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر در صدر خبر‌های پربازدید خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی بودند.     شهروند خبرنگار، نبود پل در روستاهای چالدران یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج فردا ؛ قطعی برق درارومیه ساخت ۵۰ درصدی مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • وضعیت چاپ و نشر علوم دریایی مطلوب است
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!​
  • جت ۷۲ نفره پاسخگوی نیاز صنعت هوایی ایران نیست!
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • بیمه و امنیت شغلی کارگران مورد توجه مسئولان قرار گیرد
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت