Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «وحید نوری» روز شنبه در یک نشست خبری که در کارخانه نوآوری کرمانشاه برگزار شد، افزود: کارخانه نوآوری کرمانشاه بستر کاملی از خدمات برای یک استارت‌آپ و شرکتی که بخواهد محصول خود را تولید یا خدماتی ارائه کند، فراهم می کند و این بستر باعث می شود همه شتاب‌دهنده‌ها و مراکزی که به نوعی با استارت‌آپ ها در ارتباط هستند، کنار هم جمع شده و یک اکوسیستم کاملی از نوآوری را ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی چهار باشگاه مختلف برای دانش‌آموزان، دانشجویان، سرمایه‌گذاری و مشاوره در کارخانه نوآوری کرمانشاه خبر داد و گفت: راه ارتباطی ما با محیط بیرون از طریق همین باشگاه‌ها است که به عنوان نمونه ما با همه دانشگاه‌های استان ارتباط می‌گیریم و همچنین با همکاری آموزش و پرورش خدمات آموزشی خوبی را برای دانش‌آموزان برگزار می‌کنیم تا در سنین پایین با مفاهیم کسب و کار، نوآوری و کارآفرینی آشنا شوند.

مدیر کارخانه نوآوری کرمانشاه دسترسی به اینترنت نسل پنجم را برای استفاده از اینترنت اشیا و هوش مصنوعی ضروری دانست و گفت: با حمایت مالی شرکت نیروی غرب قراردادی با شرکت هواوی و ایرانسل منعقد شده است که تا سال ۲۰۲۳ اینترنت نسل پنجم را در استان کرمانشاه راه‌اندازی کنند و در پی این قرارداد هم ۱۵۰ کرمانشاهی صاحب شغل پایدار خواهند شد.

نوری با اشاره به اینکه کارخانه نوآوری کرمانشاه آماده میزبانی از تیم‌های تخصصی و صاحبان ایده است افزود: همه مزایای مناطق آزاد تجاری برای صادرات، واردات گمرکی و معافیت های مالیاتی برای شرکت‌های مستقر در کارخانه نوآوری کرمانشاه در نظر گرفته می‌شود.

در انتهای این نشست خبرنگاران از بخش های مختلف کارخانه نوآوری کرمانشاه بازدید کردند.

برچسب‌ها ایرانسل اینترنت استارتاپ اشتغال زایی کارآفرینی کرمانشاه شرکت هوآوی نوآوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایرانسل اینترنت استارتاپ ایرانسل اینترنت استارتاپ اشتغال زایی کارآفرینی کرمانشاه شرکت هوآوی نوآوری کارخانه نوآوری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در بازدید از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد، گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاوردهای بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحدهای صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتورهای دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴) باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، خیاطیان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌‎های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091297 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • ون‌های تاکسی تهران در اختیار یک شرکت شهرداری/ قرارداد‌های اتوبوسرانی خارجی به کجا رسید؟ 
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رونمایی از هفت محصول دانش بنیان کشاورزی در دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی خراسان رضوی
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها