Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@17:31:44 GMT

بازگشت چشمی به ترکیب استقلال پس از 400 روز

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۳۸۲۹۵

بازگشت چشمی به ترکیب استقلال پس از 400 روز

روزبه چشمی پس از گذشت 400 روز یک بار دیگر فرصت حضور در ترکیب استقلال را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر، در استادیوم آزادی به مصاف تراکتور می رود. فرهاد مجیدی برای این دیدار یک سورپرایز ویژه دارد و آن، قرار گرفتن نام روزبه چشمی در ترکیب اصلی آبی پوشان برای این بازی حساس و مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چشمی پس از اینکه یک فصل را در لیگ قطر و تیم ام الصلال سپری کرد، دوباره به فوتبال ایران بازگشت تا لباس استقلال را بر تن کند. با حضور این بازیکن، خیال فرهاد مجیدی نیز بابت خط میانی و حتی در صورت لزوم خط دفاع راحت شده و این بازیکن به نوعی آچار فرانسه تیم مجیدی برای ادامه فصل خواهد بود.

 

روزبه در شرایطی امروز برای استقلال به میدان می رود که از آخرین حضور این بازیکن در ترکیب اصلی، 400 روز می گذرد. او آخرین بار در دیدار برابر پاختاکور در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفت و پس از آن به ام الصلال پیوست و حالا می تواند تیمش را در بازی بزرگ هفته همراهی کند.

 

استقلال پس از پیروزی در دو دیدار ابتدایی، به مصاف تراکتور می رود و آبی پوشان امیدوارند تا بتوانند با کسب پیروزی در این بازی مهم، 9 امتیازی شده و برای رقبای خود خط و نشان بکشند. در سمت مقابل نیز تراکتور با یک شکست سنگین در هفته اول و یک برد پرگل در هفته دوم به مصاف استقلال می رود.

روزبه چشمی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روزبه چشمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۳۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر ستاره خط دفاعی سپاهان در تمرین دیروز این تیم پا به توپ شد و آمادگی بیشتری نسبت به روزهای گذشته از خود نشان داد تا شانس حضور در میدان برابر استقلال خوزستان را داشته باشد.

محمد دانشگر در بازی با صنعت نفت آبادان پس از برخورد با یوسف کی‌شمس دچار آسیب‌دیدگی شد و چند دیدار مهم سپاهان را از دست داد و نتوانست در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

البته در غیاب او هادی محمدی و سیاوش یزدانی در هفته های گذشته زوج دفاعی خوبی تشکیل داده اند و خیال مورایس از عملکرد آنها راحت است و شاید استراحت بیشتری به دانشگر بدهد و این فرصت را در اختیار محمد دانشگر قرار دهد تا با آمادگی بیشتری به ترکیب این تیم بازگردد.

دانشگر پس از مصدومیت و گچ گرفتن دست خود دور از تمرینات سپاهان نماند و نرم دویدن را در دستور کار خود قرار داد و از فضای تمرینی سپاهان دور نشد تا همچنان در کنار دیگر بازیکنان حضور داشته باشد و از شرایط تیمی خارج نشود.

سپاهان فردا در دیداری حساس مقابل استقلال خوزستان خواهد رفت و باید دید دانشگر حداقل برای چند دقیقه فرصت بازی پیدا خواهد کرد یا مورایس تصمیم دیگری خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • روزبه چشمی بازی با فولاد را از دست داد
  • ترکیب سپاهان برای دیدار مقابل استقلال خوزستان؛ هفته بیست و هفتم لیگ برتر
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)