Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت اولویت دهی به کارگران بومی در فرآیند جذب نیروی انسانی در واحدهای صنعتی و معدنی استان تاکید کرد.

 سید محمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان در افتتاح ساختمان اتاق سمنان با اشاره به تاکیدات مکرر رهبری معظم انقلاب در خصوص حمایت از تولیدکنندگان اظهار کرد: بی تردید اولین حامی و پشتیبان صنعتگران و تولید کنندگان، شخص مقام معظم رهبری است

وی با اشاره به حمایت مسوولان استان از فعالان اقتصادی افزود: نماینده ولی فقیه در استان، حامی مدیران و بخش خصوصی بوده و چندین‌گام از بنده جلوترند و همواره دغدغه خود را در بخش اشتغال و تولید بازگو نموده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان با بیان اینکه اناق بازرگانی، پلی بین بخش خصوصی و دولت است اضافه کرد: هیچ موضوعی در حال حاضر برای کشور به اهمیت اقتصاد نیست، چرا که این مقوله معنویت، فرهنگ ، اشتغال و معیشت مردم را در خود جای داده است.

هاشمی با بیان اینکه ما امروز نیاز به حمایت بیشتر از بخش خصوصی در استان داریم تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که از این تاریخ به بعد اجازه ندهیم که هیچ واحد صنعتی و تولیدی استان تعطیل شود.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه هدف تمام دستگاه های نظارتی، حمایت از واحدهای تولیدی استان است ادامه داد: ما به دنبال بازگرداندن واحدهای راکد به چرخه تولید هستیم.

استاندار سمنان با اشاره به کمبود منابع آبی در این استان خاطرنشان کرد: ما در استان سمنان به دنبال ایجاد واحدهای صنعتی با استفاده حداقلی از آب هستیم.

وی بر لزوم استفاده حداکثری از نیروی انسانی بومی تاکید و اظهار کرد: باید اولویت جذب نیروی انسانی در واحدهای صنعتی و تولیدی، کارگران استان سمنان باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار سمنان اتاق ایران استاندار سمنان نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان

ایسنا/خوزستان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در سال گذشته ۲۰ نیاز فن‌آورانه واحدهای صنعتی استان مورد شناسایی قرار گرفتند و مستندسازی شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با ایسنا با اشاره به رسالت فن‌بازار منطقه‌ای که به مثابه بازوی صنایع و واحدهای صنعتی و تولیدی عمل می‌کند، اظهار کرد: فن بازار برای مبادلات و بهم‌رسانی سیستم «عرضه» و «تقاضا» در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته نقش کلیدی و اساسی ایفا می‌کند.

علی مهدی پور افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بهره‌مندی از مشاوران توانمند حوزه توسعه فناوری به منظور پایش واحدهای صنعتی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه بنگاه‌های صنعتی را در دستور کار قرار داد.

وی اضافه کرد: در همین راستا با تشکیل سلسله جلسات منظم جهت تدوین دانش فنی برای رفع نیازها، برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مربوطه انجام شده است.

مهدی پور ادامه داد: در جلسات برگزار شده روش‌ها و سیستم‌های شبکه‌سازی، شناسایی و مستندسازی نیازهای فناورانه مورد ارزیابی قرار گرفتند و برای رفع آن‌ها اقدامات موثری صورت پذیرفت و نتایج مطلوبی حاصل شد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان به توان فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ با تمام توان و همکاری مشاوران ۲۰ نیاز فناورانه شناسایی و مستندسازی شد و رفع پنج نیاز نیز صورت گرفت.

وی اظهار کرد: فرآیند شناسایی و رفع این نیازهای فناورانه در بستر سامانه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران (درگاه خدمات الکترونیکservice) انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • انجام فرآیند جابه‌جایی تعدادی از ساکنان کوی فلسطین شهر زنجان
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • ترکیه در صدد ساخت نخستین ناو هواپیمابر بومی
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • استغاندار هرمزگان: نگران توسعه صنعتی هرمزگان هستیم
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است