Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – آرش رضاوند درباره سومین پیروزی استقلال در لیگ بیست‌ویکم اظهار داشت: خدا را شکر که یک بازی دیگر را با برد پشت سر گذاشتیم. انصافاً در بازی با تراکتور هم مستحق برد بودیم. امیدواریم که این روند را ادامه داده و در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. هنوز شروع فصل است و طبیعتاً همه تیم‌ها به‌صورت کامل آماده و هماهنگ نیستند، اما گرفتن امتیاز در هفته‌های ابتدایی بسیار مهم است که خوشبختانه تا الان خوب جلو آمده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره تعویضش مقابل تراکتور و اینکه خبرنگاران در مورد ناراحتی‌اش از او سؤال کرده بودند، تصریح کرد: من در این مورد صحبت کردم و فکر نمی‌کنم چیز دیگری باقی مانده باشد. من بازیکن هستم و باید بازی خودم را انجام بدهم. در مورد مسائل فنی هم سرمربی تصمیم می‌گیرد.

هافبک استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌پوشان می‌توانند در این فصل بالاخره قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند یا خیر، به تسنیم گفت: فقط سه هفته از بازی‌ها گذشته است و ما راهی سخت و طولانی در پیش داریم. صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا درست نیست و هدف ما این است که بازی به بازی جلو برویم. هواداران مطمئن باشند که برای خوشحال کردن آنها، ذره‌ای در زمین کم نمی‌گذاریم و قهرمانی لیگ برتر هدف ماست.

رضاوند در این باره که سپاهان را رقیب اصلی استقلال می‌داند یا پرسپولیس را، خاطرنشان کرد: همه تیم‌ها به اندازه خودشان خوب هستند و همه تیم‌ها رقیب استقلال هستند. پنج یا شش تیم به دنبال قهرمانی در لیگ امسال هستند و نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. اگر می‌خواهیم قهرمان شویم، باید در هر بازی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و کم اشتباه کنیم.

وی درباره ناکامی تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا و حذف پرسپولیس پس از پایان کار استقلال در این رقابت‌ها بیان کرد: من فقط می‌توانم در مورد تیم خودمان صحبت کنم. متأسفانه پس از پایان فصل، تعدادی از بازیکنان خود را از دست دادیم و همه می‌دانند چه شرایطی در آن برهه داشتیم. به هیچ عنوان امکان نداشت شرایط الهلال را با استقلال برابر بدانیم. آنها فقط برای جذب یک بازیکن، ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه می‌کنند و با پولی که می‌توان استقلال را چند سال اداره کرد، ماتیوس پریرا را می‌خرند. اگر ما هم بازیکنان خودمان را حفظ می‌کردیم، قطعاً عملکرد بهتری داشتیم.

هافبک استقلال در مورد وضعیت خودش در این تیم عنوان کرد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. همیشه تلاش می‌کنم خواسته‌های کادر فنی را در زمین پیاده کنم و در خدمت تیم باشم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بتوانم بازیکن تأثیرگذاری برای استقلال باشم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال آرش رضاوند استقلال تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • رونالدو مغلوب پرنده سعودی شد!
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان