Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یعقوب پیری مدیرعامل باشگاه شهید شاملی کازرون گفت: فصل جدید مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور با شرکت ۸ تیم از فردا دهم آبان در تالار هندبال تهران آغاز می‌شود که تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون به عنوان نماینده فارس در نخستین مسابقه خود از ساعت ۳۰ و ۱۵ ذقیقه به مصاف تیم سنگ آهن بافق می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تیم شهید شاملی روز چهارشنبه نیز مقابل سپاهان اصفهان و روز جمعه آینده باید سومین و آخرین بازی خود در مرحله نخست این مسابقات را مقابل نماینده البرز برگزار کند.

پیری در خصوص وضعیت امسال تیم هندبال بانوان باشگاه شهید شاملی کازرون تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان فصل گذشته از تیم ما جدا شدند اما با بازیکنان جوان و باانگیزه که ۴ نفر از آن ها عضو تیم ملی هستند تلاش می کنند که امسال نیز بر روی یکی از سکو ها قرار گیرند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال بانوان شهید شاملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • ناکامی هندبالیست های قم از صعود به لیگ دسته اول کشور
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین