Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@06:55:21 GMT

حکم عجیب قاضی برای راننده متخلف

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۳۷۳

سرهنگ حمداله رحمتی پور، سرپرست پلیس راهور استان البرز  در این باره به خبرنگار حوادث جام جم آنلاین گفت: طرح برخورد با رانندگانی که اقدام به مخدوشی و پوشاندن پلاک خودروی خود درسطح استان البرز می‌کنند، در دستور جدی کار پلیس راهور استان قرار گرفت.

وی افزود:در روزهای اخیر یکی از شهروندان اقدام به دستکاری پلاک خود کرده بود که بر اساس رای دادیار محترم شعبه ۱۰ اجرای احکام کیفری شهرستان کرج، برای استفاده از نهادهای ارفاقی مانند تعلیق مجازات، تعویق صدور حکم و سرانجام  استفاده از مجازات‌های جایگزین به جای مجازات حبس، قرار شد تا او اقدام به پخش تراکت‌های اطلاع رسانی ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی و همچنین درج پیام «دستکاری شما در پلاک خودرو با هر نیتی امکان دارد در کمترین حالت موجب جریمه شدن فردی دیگر شود و این حق الناس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» با نظارت کارکنان پلیس راهور در اماکن پرتردد چهار راه طالقانی، خیابان بهار و خیابان بهشتی کند .

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حکم عجیب قاضی کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد