Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:45:31 GMT

دستگیری باند سارقان خودرو زمینگیر شد

تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۴۹۸۲۸

دستگیری باند سارقان خودرو زمینگیر شد

جعفر رحمتی در تشریح دستگیری باند سارقان خودرو اظهار کرد: در پی وقوع سرقت خودرو پراید در سطح شهر زنجان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: ماموران با تحقیقات میدانی و انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی یکی از سارقان شدند و پس از تحت نظر گرفتن مخفیگاه نامبرده ۲ نفر همدستان وی را در یک فرصت مناسب دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: پس از انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، سارقان به ارتکاب ۱۵ فقره سرقت خودرو اعتراف و  خودروهای پراید سرقت شده کشف شد.
 
رحمتی در پایان از شهروندان خواست، از پارک کردن خودرو در مکان‌های تاریک و کوچه‌های خلوت تا جای ممکن خودداری کنند و حتی الامکان وسیله نقلیه خودرا در پارکینگ‌های موجود در سطح شهرها پارک کنند و اصول امنیتی مانند استفاده از قفل فرمان، دزدگیر خودرو و قفل پدال را برای به حداقل رسیدن امکان سرقت خودرو رعایت کنند.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: سرقت خودرو اصول امنيتي قفل فرمان رئيس پليس آگاهي استان زنجان باند سارقان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۴۹۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان سابقه‌دار در این شهرستان و کشف ۶ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد رستمی اظهار کرد: در پی گزارش‌های دریافتی در خصوص وقوع سرقت‌های مختلف در سطح شهرستان تالش، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه اظهارت شکات و تحقیقات میدانی انجام شده، اعضای باند سه نفره سارقان این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش از اعتراف این افراد به پنج فقره سرقت کابل برق و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۰، ۳۲ و ۴۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

رستمی با تاکید بر به توجه و رعایت مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت تصریح کرد: پلیس برای تامین امنیت و ارتقاء احساس آن در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 749207

دیگر خبرها

  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه