Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-03@14:48:05 GMT

تشدید جنگ تجاری آمریکا و چین

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۵۹۲۸۷

مدودف از تشدید جنگ تجاری میان آمریکا و چین خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، وبسایت المنار گزارش داد دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه در مقاله‌ای در روزنامه روسیسکایا گازتا نوشت: جنگ تجاری آمریکا و چین بالا گرفته و به جنگ سرد تبدیل شده است. این جنگ تجاری با تقابل ایدئولوژیک تشدید و در نهایت به نوعی جنگ سرد تبدیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تحریکات کنونی به ویژه در اروپا بیشتر شده و طی سال گذشته، نزدیک شدن مداوم کشتی‌های ناتو به مرز‌های روسیه در دریای بالتیک و دریای سیاه و حتی گاهی اوقات نقض آن، امری عادی شده است. برچسب ها: چین ، امریکا ، جنگ تجاری ، مدودف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: چین امریکا جنگ تجاری مدودف جنگ تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۵۹۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیأت دولت با اشاره به افزایش تجارت خارجی کشور در ماه گذشته، تصریح کرد: بر اساس گزارش گمرک ایران، تجارت خارجی کشور در فروردین ماه ۱۴۰۳ با رشدی ۴۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

وی اضافه کرد: تراز تجاری در فروردین ماه که بخش عمده‌ای از آن در کشور ما با توجه به آغاز سال جدید تعطیل است، حتی بدون احتساب نفت نیز مثبت شد.

گفتنی است؛ تجارت خارجی کشور (مجموع صادرات و واردات) با احتساب نفت خام، میعانات گازی، خدمات فنی مهندسی و برق در فروردین ماه سال جاری با ۴۷.۶۳ درصد افزایش به رقم ۱۰ میلیارد و ۴۲۰ میلیون دلار رسید.

از مجموع صادرات و واردات کشور، ۷ میلیارد و ۶۸۰ میلیون دلار به صادرات و ۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون دلار آن به واردات اختصاص داشت.

کد خبر 6095892

دیگر خبرها

  • تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • ریچموند به هایوارد پیوست/ تشدید دایره تحریم اسرائیل در آمریکا
  • سنتکام:۳ پهپاد حوثی ها را نابود کردیم
  • تشدید سرکوب و بازداشت دانشجویان در آمریکا
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • تشدید تنش در تفلیس/ پلیس با اشک‌آور معترضان را متفرق می‌کند!
  • مدودف: سلاح‌های روسیه دشمنان را می‌لرزاند
  • چرایی تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • آزردگی آمریکا از همکاری تجاری ایران و پاکستان