Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا، محمد محمدی پس از بازگشت کاروان تیم امید ایران از مسابقات مقدماتی انتخابی بازی‌های آسیایی اظهارداشت: خیلی از اعضای تیم به ویروس سرماخوردگی مبتلا شدند. ما ۲۳ بازیکن در فهرست داشتیم اما دو بازیکن را به خاطر تب و لرز شدید برای بازی آخر از دست دادیم و لطف خدا بود که توانستیم مقابل تاجیکستان به برتری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برتری تیم امید برابر تیم میزبان گفت: تاجیکستان واقعا تیم خوبی بود و خیلی از بازیکنان این تیم در تیم استقلال این کشور حضور داشتند. تیم ما حتی ۵ تمرین کنار هم نداشت اما بازیکنان خوبی داشتیم و رفته رفته بهتر شدند. امیدوارم با حضور این بازیکنان بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

مدیر تیم فوتبال امید ایران با اشاره به غیبت سه بازیکن در اولین بازی خاطرنشان کرد: ما ۳ بازیکن را در بازی اول نداشتیم. تلاشمان این بود با باشگاه‌ها تعامل کنیم. یکسری بازیکنانمان کلیدی بودند و پس از اضافه شدن این نفرات عملکرد بهتری به نمایش گذاشتیم.

محمدی گفت: خواهش ما از رسانه‌ها این است که به تیم کمک کنند. آنها نیاز به حمایت دارند. از تمام مسوولان تشکر می‌کنم و خواهش می‌کنم بازیهای تیم امید پخش شود. بازیکنان با جان و دل می‌جنگند و خوب است که مردم هم این تلاش را ببینند.

وی در خصوص میزبانی تاجیکستان گفت: با نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا صحبت کردم و گزارشی هم در این باره به فدراسیون دادم. در تاجیکستان هیچکس به کرونا اعتقادی نداشت و ماسک نمی‌زدند اما در هتل ما مراسم عروسی و سمینار برگزار شد و این مسائل به آرامش تیم ما ضربه زد. ما آب گرم در هتل نداشتیم. میزبانی آنها خوب نبود و  AFC در این زمینه کم کاری کرده بود.

مدیر تیم امید در خصوص برنامه پیش روی این تیم اضافه کرد: قرار است پس از بازگشت مهدوی‌کیا برنامه بلند مدت بنویسیم و به فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ارائه کنیم. همچنین قرار است یک تورنمنت در قطر برگزار کنیم.

وی افزود: ما توانستیم همراه با کره جنوبی ۹ امتیاز بگیریم و برای مسابقات آسیایی در سید اول هستیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمدی تیم امید کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته ملی المپیک تیم امید کمیته ملی المپیک کنفدراسیون فوتبال آسیا محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای

یاران میلاد محمدی در بازی خانگی سوپرلیگ فوتبال ترکیه برابر گالاتاسرای شکست خوردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در هفته سی‌وچهارم سوپرلیگ فوتبال ترکیه جمعه شب تیم آدانادمیراسپور که میلاد محمدی را در ترکیب اصلی‌اش داشت، با نتیجه 3 بر صفر بازی خانگی را به گالاتاسرای صدرنشین واگذار کرد.

حکیم زیاش (43)، کرم دمیربای (64) و مائورو ایکاردی (1+90) زننده گل‌های گالاتاسرای بودند.

آدانا دمیراسپور با 41 امتیاز در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه یازدهم است.

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروازه بان
  • احمدعباسی بازیکن برتر و آقای گل جام شد؛ محمدی بهترین دروزاه بان
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن