Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی سهند ارس دو تیم نادری خادم و امید لرستان را تیم‌های قابل احترامی دانست و گفت: به تیم خراسان رضوی بابت شهامت‌شان برای حضور در لیگ برتر تبریک می‌گویم. - اخبار ورزشی -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از شکست تیم‌های آکادمی نادری خادم و امید لرستان و صدرنشینی در دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: کشتی‌های بدی را شاهد نبودیم، یکسری از بچه‌ها مدتی از مسابقه دور بودند و برایشان خوب شد که بار دیگر به تشک برگشتند و خودشان را محک زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای شروع خوب بود.

وی در مورد حریفان ارس در دور رفت، تاکید کرد: هر دو تیم، تیم‌های قابل احترامی بودند. لرستان انصافا تیم خوبی در اختیار داشت. خراسان هم کشتی‌گیران جوانی دارد، همین که شهامت داشتند و در لیگ برتر شرکت کردند، اتفاق خوبی است و باید به آنها تبریک گفت.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد امید در مورد بازگشت علیرضا کریمی به مسابقات، تصریح کرد: علی کریمی تمرین می‌کرد و تمرین خوبی هم داشت. ما دو مرحله اردو گذاشتیم که او خوب کار کرد. ابتدا در افت بود چون مدتی روی تشک نرفته بود. این روی تشک رفتن به او کمک کرد. فعلا که می‌خواهد در 92 کیلو کشتی بگیرد. آرام آرام بچه‌ها باید به میدان بیایند.

رضایی در مورد غیبت تعدادی از شاگردانش در دور رفت گفت: امیرمحمد یزدانی در سفر به مشهد ما را همراهی کرد اما فعلا به او استراحت دادیم. ضمن اینکه چند کشتی‌گیر در اردوی تیم ملی امید داشتیم که آنها هم نتوانستند ما را همراهی کنند. یک عده هم نیاز نبود و نیامدند. احتمالا در دور برگشت از سایر نفرات هم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم، تیم سهند ارس در دور برگشت رقابت های لیگ برتر آزاد، روز 19 آبان در تهران میزبان تیم‌های همگروهش خواهد بود.

پایان دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد؛ 3 صدرنشینِ قابل پیش بینی و شگفتی در جویبار

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی لیگ برتر دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۲۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی

فینالیست های پنج وزن دوم مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز مشخص شدند.

به گزارش مشرق، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

در این پیکارها بیش از ۱۲۰ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق، ارمنستان و سوریه با هم به رقابت می پردازند.

نفرات راه یافته به فینال پنج وزن نخست این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: سجاد عباسپور _ پویا ناصر پور

۶۷ کیلوگرم: امیرمحمد یارمحمد زهی _ حجت رضایی

۷۷ کیلوگرم: علیرضا عبدولی _ غلامرضا فرخی

۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی _بهروز هدایت

۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان(ارمنستان)_ محمد سروش رنجبر

بر اساس این گزارش بیش از ۱۰ هزار خوزستانی در رشته کشتی فعالیت می کنند.

دیگر خبرها

  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • کیفیت هوای مشهد «قابل قبول» است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سقوط آزاد لیورپول با کلوپ در 45 روز!
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود