Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «روگل آلور» تحلیلگر صهیونیست در یادداشتی در روزنامه عبری زبان «هاآرتص» نوشت، رژیم اسرائیل گواهی مرگ خود را امضا کرده و تنها باید منتظر زمان این امر بود.

آلور سپس چند دلیل برای ادعای خود ذکر کرد و نوشت، دلیل اول آن است که رژیم صهیونیستی یک «دولت آپارتاید و دو ملیتی» است، یهودیان اکثریت آن را تشکیل می‌دهد و بیشتر آنها نه تنها از ادامه اشغال اراضی فلسطینی حمایت می‌کنند بلکه با این رژیم در این موضوع نیز همکاری می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها از نظر تئوری و عملی به حمایت خود ادامه خواهند داد.

دلیل دوم از نظر این تحلیلگر صهیونیست جنبش حمایت از بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر سابق است، جنبشی که نژادپرست، فاشیست و ضد دموکراتیک است و از نتانیاهویی حمایت می‌کند که متهم به جرایم سنگین جنایی است و دیدگاه‌های دیکتاتورمآبانه خود را پنهان نمی‌کند. چپگراهای صهیونیست به مسیر تضعیف خود تا ناپدید شدن ادامه خواهند داد.

این تحلیلگر ادامه داد، دلیل سوم «منطقه خودمختاری یهودیان افراطی از نظر مذهبی و ایدئولوژیک» در داخل فلسطین اشغالی است اینها نیروی کار و تولید نیستند و باری بر دوش دولت رژیم صهیونیستی به شمار می‌روند.

آلور دلیل چهارم برای نابودی اسرائیل از روی نقشه را معضل آلودگی محیط زیستی در فلسطین اشغالی دانست و نوشت، فلسطین اشغالی، شلوغ، پر از زباله و بیش از حد گرم است.
وی افزود، دلیل پنجم تضاد فرهنگ‌ها در داخل جامعه صهیونیستی و عدم وجود فرهنگ گفت‌وگو بویژه در شبکه‌های اجتماعی است همانگونه که برنامه‌های تفریحی بی ارزش در شبکه‌های تلویزیون رژیم صهیونیستی، پدیده نقد و انتقاد را کلا از بین برده است.

این تحلیلگر درباره دلیل را امکان وقوع جنگ و احتمال شلیک هزاران موشک به سمت فلسطین اشغالی از سوی محور مقاومت، در صورت وقوع آن دانست.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: اسرائیل هاآرتص نابودی گواهی فوت فلسطین اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین

به گزارش جام جم آنلاین، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هرج و مرج در شمال اراضی اشغالی و هجمه تند ضد مقامات صهیونیست
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان + عکس
  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین