Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش شیخ آقایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور (زیر ۱۵ سال) با شرکت ۳۳ تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

وی ادامه داد: در این مرحله از مسابقات تیم فوتبال نونهالان زاگرس مهاباد در گروه سوم با تیم شهرداری اردبیل، مهدیه تبریز، زاگرس کرمانشاه، دبیری تبریز و شهید امینی همدان همگروه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال مهاباد اظهار داشت: مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در پنج گروه شامل سه گروه هفت تیمی و ۲ گروه ۶ تیمی به صورت متمرکز برای هر گروه برگزار خواهد شد که هنوز مکان برگزاری آن برای گروه مهاباد مشخص نشده است.

شیخ آقایی با بیان اینکه تیم نونهالان مهاباد آمادگی لازم را برای حضور قدرتمند در این مسابقات را دارد، اضافه کرد: تیم نونهالان زاگرس مهاباد با کسب عنوان قهرمانی آذربایجان غربی به عنوان نماینده استان در مرحله لیگ مناطق کشور حاضر و خردادماه سال جاری نیز مجوز شرکت در لیگ برتر نونهالان را کسب کرد.

مهاباد مهمترین قطب رشته فوتبال در جنوب آذربایجان‌غربی است.

برچسب‌ها فوتبال نونهالان مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال نونهالان مهاباد فوتبال نونهالان مهاباد آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۶۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مراسم قرعه‌کشی هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا در امان، پایتخت کشور اردن برگزار شد که طی آن تیم ملی هندبال جوانان ایران در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد. ۱۳ تیم در این دوره از مسابقات حضور دارند که در ۳ گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی قرعه‌کشی شدند.

قرعه‌کشی کامل این مسابقات به این شرح است:

گروه A: بحرین - عربستان - هنگ کنگ

گروه B: کویت - ایران- چین

گروه C: اردن- هند - عمان

گروه D: ژاپن - کره‌جنوبی- چین تایپه- قطر

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان پسر آسیا انتخابی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۵ در لهستان قرار است ۲۶ تیر تا ۶ مرداد سال جاری در اردن برگزار شود.

لازم به ذکر است که ابتدا قرار بود رقابت‌های هندبال قهرمانی جوانان آسیا به میزبانی عربستان سعودی برگزار گردد که پس از انصراف این کشور با تصمیم کنفدراسیون هندبال آسیا میزبانی این دوره از رقابت‌ها، به کشور اردن سپرده شد.

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان با هدایت شریف مومن مصری در حال آماده‌سازی برای حضور قدرتمند در این دوره از رقابت‌هاست.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور