Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:32:02 GMT

آغاز اردوی شهرخودرویی‌ها در تهران (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۰۶۷۰

کاروان تیم شهر خودرو ظهر امروز مشهد را به مقصد تهران ترک کرد تا با گذراندن چند جلسه تمرینی مهیای انجام چهارمین مسابقه خود در فصل جدید لیگ برتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آن‌که مدیران باشگاه شهر خودرو موفق شدند مطالبات استفان کوزین را پرداخت کرده و با این مربی ایتالیایی به توافق برسند تا مشکل پنجره نقل و انتقالات باشگاه مشهدی رفع شده و بازیکنان جدید بتوانند برای تیمشان به میدان بروند، مهدی شریفی، میلادکمندانی، حسین حیدری، محسن ربیع خواه، مسعودکاظمینی و مجتبی بیژن صبح امروز به هیات فوتبال خراسان رفتند تا قراردادشان را به صورت رسمی به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از ثبت قرارداد این بازیکنان، کاروان شهر خودرو عازم فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد شد تا در فاصله 3 روز تا انجام چهارمین مسابقه در فصل جدید لیگ برتر مقابل هوادار تهران، عازم تهران شود؛ گفتنی است دیدار دو تیم در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌شود و از این حیث، تیم شهر خودرو با هماهنگی انجام شده قرار است با اتوبوس مسافت تهران تا کرج را طی کند.

 

براساس برنامه‌ریزی انجام شده، تا روز جمعه که قرار است جدال شهر خودرو و هوادار برگزار شود، شاگردان میثاقیان در تهران تمرین می‌کنند و پس از آن‌هم که شهر خودرو که باید در هفته پنجم مقابل ذوب‌آهن در مشهد به میدان برود، چند جلسه تمرینی در تهران انجام شده و پس از مشخص شدن زمان برگزاری دیدار با ذوب‌آهن، کاروان شهر خودرو به مشهد بازخواهد گشت.

 

 

 

شایان ذکر است که تیم شهر خودرو از سه مسابقه ابتدایی خود در فصل جدید لیگ برتر تنها یک امتیاز به دست آورده و شاگردان میثاقیان امیدوارند در تهران بتوانند در مقابل هوادار با استفاده از بازیکنان تازه‌وارد خود، اولین پیروزی فصل را جشن بگیرند.

 

پدیده مشهد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پدیده مشهد شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • مرحله سوم اردوی تیم ملی کاتا بانوان از ۱۰ اردیبهشت
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد