Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@05:08:08 GMT

سردار اشتری: دشمن دنبال تکرار اتفاقات آبان ۹۸ بود

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۵۷۰۰

سردار اشتری: دشمن دنبال تکرار اتفاقات آبان ۹۸ بود

 سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در همایش پدافند غیر عامل و مدیریت بحران که در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز کشور ما به دلایل مختلفی از جمله موقعیت جغرافیایی و سیاسی مورد طمع بیگانگان است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران عزیز نهایت استفاده را می کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه غائله های غرب، جنوب و شمال غرب کشور وجنگ تحمیلی و از این دست فتنه ها نشانگر این است که دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون دست به هرنوع فتنه ای برای ضربه به انقلاب می زند تصریح کرد: خوشبختانه با هدایت های فرماندهی معظم کل قوا و هوشیاری مردم دشمن نتوانسته دراین زمینه موفق عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در هرکجا آمادگی و اشراف اطلاعاتی وقدرت پیش بینی داشته باشیم می توانیم از ضربات دشمن جلوگیری کنیم، اظهار داشت: امروز تهدیدات به گونه های جدیدی تبدیل شده وباید در راستای تقویت وآمادگی هرچه بیشتر برای مقابله با گونه های جدید و خطرناک تهدیدها آماده تر از گذشته باشیم.

اشتری به خروج مفتضحانه آمریکا از افغانستان پس از 20سال و شکست های پیاپی در عراق و سوریه ازجبهه مقاومت اشاره کرد وگفت: دشمنان امروز با تغییرتاکتیک درصدد هستند تا با حربه های گوناگون وسایبری به اهداف خود دست یابند و این می طلبد که توان نظامی خود را هر چه بیشتر آماده نگهداریم.

فرمانده ناجا به هماهنگی بین قوای سه گانه در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا وایادی آن نمی توانند ببینند که در کشور ما چنین همکاری گسترده ای بین قوا وجود دارد و پس از انتخابات ریاست جمهوری 1400نیز شکست دیگری متوجه آنان شد واین موضوع سبب شده تا همواره به فکر ضربه از جهات گوناگون باشند.

سردار اشتری بر لزوم آمادگی هرچه بیشتر دستگاه ها وسازمان ها برای مقابله با هرگونه تهدید دشمن تاکید کرد و اظهار داشت:سازمان پدافند غیرعامل با توجه به ظرفیت های موجود باید بتواند از همه ظرفیت های خود در جهت پیشگیری از خطرات احتمالی اقدام کند.

وی با تاکید بر برگزاری رزمایش وهمایش ها و نیز استفاده از توان مراکز علمی پژوهشی در راستای پیشگیری از تهدیدات گفت: هراندازه بتوانیم بهتر از این ظرفیت ها استفاده کنیم قطعا گام های مثبتی در جهت پیشگیری برداشته ایم.

فرمانده نیروی انتظامی به حادثه اخلال درسیستم کارت های سوخت اشاره کرد وگفت:دشمن به دنبال تکرار اتفاقات آبان 98 بود که با هوشیاری و پشتیبانی های فنی پلیس فتا ناجا و با حضور به موقع ماموران واستقرارآنها در پمپ بنزین از این توطئه دشمن جلوگیری و با هوشمندی موضوع مدیریت شد.

وی با تاکید بر حمایت های لازم بیش از گذشته از سوی سازمان پدافند غیر عامل وستاد کل نیروهای مسلح از طرح های پیشگیری ناجا در زمینه پدافند غیر عامل، اظهار داشت: نیروی انتظامی در این زمینه با تهیه نقشه راه و ابلاغ آن به کلیه استان ها خواهان در اولویت قرار دادن این موضوع است که خوشبختانه در سال های اخیر روند مناسبی در پیش گرفته شده است.

سردار اشتری با اشاره بر لزوم آموزش های لازم در زمینه پدافند غیر عامل تصریح کرد:هرچه دراین زمینه موفق تر عمل کنیم ازیک سو برای خود مجموعه نیروی انتظامی مفید است و از سوی دیگر می تواند از زیرساخت های کشور که بسترساز تهدید کشور برای دشمنان باشد حفاظت کند./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار اشتری فتنه بنزینی اتفاقات آبان ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین تاریخی در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران که رویدادی برای روایتگری پیشرفت ایران و دختران ایران است؛ گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مأیوس و ناامید کند.

رسانه دشمن کاری کرده که دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. اینها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشورها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاوردهایی رسیدیم / ‏‬مدرسه محلی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتماً این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاوردهایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائماً بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صدها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

تلاش دشمن برای تفرقه افکنی به کمک بهانه‌های واهی

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند. و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

کد خبر 6089838 علی قدمی

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها