Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:53:11 GMT

سارا شیربیگی از رفتن به کویت منصرف شد

تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۷۶۳۰۱

سارا شیربیگی از رفتن به کویت منصرف شد

ایسنا/کرمانشاه در حالی که این روزها خبرهایی مبنی بر پیوستن سارا شیربیگی خانم گل فوتسال آسیا به تیم سلوی الصباح کویت منتشر می‌شود، اما این بانوی فوتسالیست کرمانشاهی به دلیل تاخیر در صدور ویزایش قید لژیونر شدن در کویت را زد.  

سارا شیربیگی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توافقش با باشگاه سلوی الصباح کویت برای پیوستن به این تیم، اظهار کرد: باتوجه به توافق نهایی صورت گرفته، از حدود 40 روز پیش درخواست صدور ویزا برای سفر به کویت را داشتم، اما هنوز ویزا صادر نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی این مدت یکبار ویزا صادر شد، اما به دلیلی که هنوز بصورت قطعی نمی دانم چه بود،  ویزایم رد شد و دوباره درخواست ویزا برایم داده شده است.

دارنده شش عنوان خانم گلی فوتسال ایران اضافه کرد: در نهایت از آنجایی که لیگ برتر فوتسال بانوان کویت از حدود یک ماه پیش آغاز شده و دو ماه دیگر هم به پایان می رسد، به دلیل تاخیری که در صدور ویزایم اتفاق افتاد، از لژیونر شدن در کویت منصرف شدم.

وی با بیان اینکه فعلا بحث لژیونر شدنش منتفی شده، گفت: هرچند در حال حاضر پیشنهادات دیگری از تیم های خارجی دارم و لژیونر شدن برایم یک اولویت است، اما ترجیحا تا زمان قطعی شدن درباره آنها صحبتی نمی کنم.

این بانوی فوتسالیست کرمانشاهی ادامه داد: در شرایط فعلی برای حضور در لیگ برتر ایران که حدود یک هفته ای است شروع شده، برنامه دارم و می خواهم طی روزهای آینده به یکی از تیم های لیگ برتری ایران ملحق شوم.

وی که حدود پنج ماه پیش و برای درمان آسیب دیدگی قدیمی خود جراحی کرده بود، درخصوص شرایط این روزهایش هم گفت: شرایط خوبی دارم و آسیب دیدگی‌ام کاملا بهبود پیدا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كرمانشاه سارا شیربیگی لژیونر فوتسال كويت لژیونر شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۷۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • درک کویت: اسلوت خودش است و از کسی کپی نمی‌کند؛ لیورپول انتخاب خیلی خوبی انجام داد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور