Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، وی در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این‌که شرایط دانشگاه علوم پزشکی با سایر دانشگاه‌ها کاملا متفاوت است و مسوولیت بیشتری نسبت به دیگر دانشگاه‌ها دارد اظهار داشت: مسوولیت در دانشگاه علوم پزشکی، فداکاری و ایثار زیادی می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از مسائلی که در عرصه‌های مختلف بیان می‌شود، مشکلات مالی است که مستلزم مدیریت کارآمد است، به خاطر همین، کمبود در تجهیز امکانات پزشکی بسیار به چشم می‌خورد که این مساله نیز نیازمند همراهی و همیاری نیروهای متخصص و انقلابی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کمبود در مسائل درمانی و پزشکی همیشه وجود داشته اما می‌توان با قدرت تعامل و با کمک نهادها مشکلات را کاهش داد.

علم الهدی در خصوص بدهی دارویی نیز افزود: بیشتر این مساله مربوط به بیمه‌هاست و این که بیمه‌ها بدهی خودشان را نمی‌پردازند و باید این امر در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز می‌توان از نهادها، مردم و دستگاه‌های مختلف برای تسهیل فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی کمک گرفت که خوشبختانه در استان ما هماهنگی بین مسوولان خوب است و می‌توان از هزینه‌های بیهوده جلوگیری کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اگر دانشگاه به کار بسیج جامعه پزشکی بهای بیشتری بدهد و آنها تحت مدیریت دانشگاه باشند شاید بیشتر از این بتوان از ظرفیت بالقوه بسیج جامعه پزشکی استان استفاده کرد.

علم الهدی با ابراز امیدواری از تکرار نشدن مشکلات موج پنجم کرونا در استان اظهار داشت: تیم امروز دانشگاه، انقلابی هستند اما باید برای این عزیزان انگیزه فعالیت ایجاد کنیم تا در جامعه پویا و فعال باشند. 

وی اضافه کرد: امروزه ما در جنگ اقتصادی هستیم، دشمن از تمام فعالیت نظامی ناامید شده و به فتنه و تحریم روی آورده است اما اگر بخواهیم از کاروان علمی جهانی عقب نمانیم، می‌توان با برگزاری کنگره‌های علمی در مشهد، هم موقعیت علمی خود را به جهان نشان دهیم و هم زمینه تبادل علمی را فراهم کنیم.

او  ادامه داد: خوشبختانه کشور ما و عزیزان ما در عرصه سلامت بسیار توانمند و با همت بودند و توانستند کرونا را مهار کنند که به لطف خدا و همت دولت، این روزها بسیاری از مردم واکسینه شدند و همین امر به سلامت کشور کمک شایانی کرده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد سید احمد علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد سید احمد علم الهدی ویروس کرونا مشهد سید احمد علم الهدی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دولت دانشگاه علوم پزشکی علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۰۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بر نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و کارشناسان علوم آزمایشگاهی را دیده‌بانان حوزه سلامت دانست.

دکترعلی اصغر خیرخواه امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه در آیین گرامیداشت روز ماما و علوم آزمایشگاهی گفت: ارائه خدمات سلامت با همکاری واحدهای مختلف محقق می‌شود و در این جهت تلاش مجموعه بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و گرامیداشت این روز بهانه‌ای برای تجلیل و ستایش از زحمات ماماها و کادر علوم آزمایشگاهی است.

 وی افزود: این نخستین جلسه رسمی تقدیر و تشکر از  کادر حوزه علوم آزمایشگاهی بعد از کرونا است و شاید خدمات این حوزه کمتر دیده شود ولی نقش بسیار موثر و اساسی در حوزه سلامت و درمان بیماران دارند که می‌توان گفت دیده‌بانان حوزه سلامت هستند.

خیرخواه در ادامه با اشاره به اهمیت نقش ماماها در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: ماماها نقش کلیدی در حوزه جوانی جمعیت و فرزندآوری دارند و با کمک‌هایی که به مادران و زنان باردار کردند، سلامت جامعه را ارتقا بخشیدند و دغدغه‌های آنها در این زمینه داشتند، جای تقدیر دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اشاره به اقدامات انجام شده در بحث جوانی جمعیت جنوب کرمان افزود: در این راستا افزایش تخت‌های NICU مراکز درمانی را داریم و شاهد راه‌اندازی یکی از بزرگترین پروژه‌های جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در راستای تحقق مطالبات در روزهای آینده گفت: مجموعه دانشگاه در تمام معاونت‌ها تلاش صادقانه‌ای در ارتقا و توسعه خدمات سلامت دارند که جای خرسندی است.

 در این آیین از ماماهای نمونه کشوری و دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و کارشناسان نمونه علوم آزمایشگاهی دانشگاه تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • نقش تاثیرگذار ماماها در جوانی جمعیت و فرزندآوری
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران
  • چالش‌های سلامت دهان و دندان در ایران/ مشکل افزایش دندانپزشک نیست
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌