Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر رشت پیرامون توجه بیشتر مجموعه شهرداری رشت به مطالبات مردمی ثبت شده در سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت و رفع دغدغه های مطرح شده شهروندان در این سامانه تذکر و تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد حسین واثق کارگرنیا  در دوازدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به حضور حسن کریمی کرنق عضو جدید شورای رشت اظهار کرد: برای عضو جدید شورا آرزوی موفقیت دارم و یقین می دانیم وی نیز همچون عضو پیشین شورا که امروزه در جایگاه شهردار رشت حضور دارد ، اهتمام لازم را به منظور همدلی و همراهی بیشتر با شورا به منظور رفع مشکلات شهری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامی داشت سیزدهم آبان مصادف با سه رویداد بزرگ در تاریخ ایران اسلامی افزود: تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۴۳ توسط رژیم فاسد پهلوی یکی از این رویدادها است که در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی نقش مهمی دارد.

کارگرنیا به دیگر  رویداد سیزدهم آبان اشاره کرد و گفت: همچنین در سال ۵۷ دانش آموزان ایران زمین در حمایت از آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران و در مخالفت با رژیم پهلوی به خیابان ها ریختند و متاسفانه مورد هدف گلوله نظامیان شاه قرار گرفتند و این روز به نام روز دانش آموز نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به سومین رویداد مهم و تاریخ ساز در سیزدهم آبان اشاره کرد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام ( ره) یکی دیگر از رویدادهای مهم این تاریخ محسوب می شود که روز مبارزه با استکبار جهانی و تاییدی بر روحیه استکبار ستیزی ملت دلاور ایران اسلامی بالاخص نسل جوان است.

کارگرنیا با اشاره به فعالیت سامانه ۱۳۷ شهرداری رشت تصریح کرد: این سامانه در راستای تسهیل ارتباط ما بین مجموعه مدیریت شهری و شهروندان راه اندازی شد و انتطار داریم تماس ها و مطالبات مردمی از طریق این سامانه به جدیت توسط حوزه مدیریت شهری پیگیری شود تا اعتماد مابین شهروندان و این مجموعه افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه روز گذشته به منظور پاسخگویی به شهروندان در سامانه ۱۳۷ حضور پیدا کردم گفت: به مسوول این سامانه به منظور پیگیری نتایج حاصله از تماس های مردم و مطالبات مطرح شده توسط شهروندان تاکیدات لازم انجام شده است و از این بابت نیز به شهردار رشت پیرامون پیگیری این مهم تذکر می دهم تا با جدیت بیشتر دغدغه های شهروندان که از طریق این سامانه برقرار می شود را پیگیری و برطرف کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت به حواشی ایجاد شده پیرامون فعالیت نادر حسینی عضو شورای شهر رشت در جایگاه سرپرستی کمیته امداد شفت اشاره کرد و گفت: با توجه به دغدغه هایی که برخی از شهروندان و اصحاب رسانه پیرامون این مسئله داشتند این موضوع را از طریق اداره کل امور شهری و روستایی استانداری گیلان پیگیری کردم و در جوابی که از سوی این اداره کل به شورا ارسال شد اعلام کردند که حضور این عضو شورا در جایگاه سرپرست کمیته امداد شفت تا زمانی که منزل مسکونی  وی به آن شهر منتقل نشود منافاتی با قانون ندارد.

کارگرنیا با اشاره به پذیرش استعفای سید امیر حسین علوی عضو پیشین شورا با هدف فعالیت در جایگاه شهردار رشت افزود: بر اساس قانون نخستین عضو علی البدل شورا باید برای این جایگاه معارفه شود و بر همین اساس برای حسن کریمی کرنق به عنوان عضو جدید شورا دعوتنامه ای ارسال شد تا جلسه معارفه وی با گذاشتن دست بر روی قرآن و قرائت متن سوگند نامه در صحن شورای رشت انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به عضویت مجید عزیزی و سید امیر حسین علوی در شورای شهرستان رشت افزود: با توجه به استعفای سید امیر حسین علوی ، تمایل اعضای شورا برای عضویت در شورای شهرستان رشت به رای گذاشته می شود که در حال حاضر سید حسین رضویان و علیرضا تاج شهرستانی برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده اند .

با رای اعضای شورای رشت ،علیرضا تاج شهرستانی برای عضویت در شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس شورای شهر رشت رئیس شورای اسلامی شهر رشت سامانه ۱۳۷ شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم 
  • شهرداری منطقه ۲ شیراز ظرفیت اقتصادی ویژه‌ای دارد