Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر میثاقیان سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری قبل از بازی با تیم هوادار در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: این تیم تغییرات زیادی داشته و خیلی از مهره هایش را از دست داده است، اما بعد از باز شدن پنجره  نقل و انتقالاتی می‌توانیم تیم بهتری داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ما می‌توانند به هماهنگی برسند و می‌توانیم برای دیدار‌های آینده به وضعیت بهتری برسیم.

او افزود: تیم شهر خودرو برای بهتر شدن زمان می‌خواهد، اما به نظر من تیم خوبی می‌شویم و روز‌های خوبی را پیش رو داریم. هوادار هم تیم خیلی خوبی است، خودم در دسته اول بوده‌ام و می‌دانم تیم را از لیگ یک بالا آوردن خیلی سخت است. عنایتی و دوستانش  با صعود هوادار به لیگ برتر کار بزرگی انجام دادند.

میثاقیان درباره شناخت خود از شرایط فنی تیم هوادار و اینکه هر ۲ تیم به دنبال کسب اولین پیروزی در لیگ برتر هستند، اظهار کرد: این بازی خیلی مهم است. تیم ما یک مسابقه را باخت و در یک بازی هم به زمین نرفت. از دیدار اولمان هم یک امتیاز کسب کردیم. اطمینان دارم دیدار با هوادار خیلی سخت خواهد شد، زیرا حریف تیم خوب و جوانی است و مربیان جوانی هم دارد. البته شهر خودرو هم با اضافه شدن نفرات جدید یک دست شده است و تیم خیلی خوبی در اختیار داریم.  

مالکیت در تیم های شخصی هزینه بر است 

او ادامه داد: اطمینان دارم فردا دیدار خیلی خوبی می‌شود و امیدوارم تیم ما در این مسابقه نتیجه بگیرد. تیم ما مالکیت شخصی دارد و من هم در این گونه تیم‌ها زیاد کار کرده‌ام و می‌دانم وضعیت برای این گونه تیم‌ها خیلی سخت است. مالکیت در تیم‌های شخصی هزینه‌بر است. از حمیداوی به خاطر ماندن پای شهر خودرو  تشکر می‌کنم، زیرا فوتبال مشهد اکنون در اختیار این تیم مشهدی است.

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو تصریح کرد: من ابومسلمی هستم، زمانی مشهد تیم‌هایی مثل ابومسلم و پیام را داشت، اکنون تیم پیام به لیگ دسته دوم آمده، اما ابومسلم دیگر وجود ندارد. اکنون هم دوست داریم تیم شهر خودرو پا بگیرد و مانند زمانی که به لیگ قهرمانان آسیا رفت، به همان شرایط برسد. البته این کار زمان‌بر است، هر چند نفرات خوب و جوانی در اختیار داریم و اطمینان دارم فوتبال خراسان کمک می‌کند بار دیگر شهرخودرو پا بگیرد.  

جدال ۲ مربی ابومسلمی فوتبال را شاهد خواهیم بود 

میثاقیان گفت: دیدار شهرخودرو و هوادار جدال ۲ مربی ابومسلمی فوتبال ایران است. عنایتی را خودم به فوتبال آوردم. او سال ۷۸ در تیمی به نام مشهددوان بازی می‌کرد، اما خودم رضا را به ابومسلم آوردم و از همان موقع تبدیل به عنایتی الان شد که یکی از بهترین مهاجمان ایران بود.  

او درباره اینکه در نبرد بین استاد و شاگردان کدام مربی برنده خواهد شد، گفت: ان‌شاءالله ما می‌بریم. البته هر تیمی بدود و بجنگد برنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اکبر میثاقیان سرمربی شهر خودرو شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم شهر خودرو اکبر میثاقیان تیم هوادار شهر خودرو لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۸۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!

به گزارش ورزش سه، علی‌اصغر کلانتری، سرمربی مس سونگون، در پایان بازی با هوادار در جام حذفی که با برتری هوادار به پایان رسید، اظهار داشت: می‌دانستیم مقابل تیم خیلی خوب هوادار بازی خیلی سختی خواهیم داشت، اما همانطور که به تیم هوادار بابت نتیجه و صعودشان تبریک می‌گویم، تیم و بازیکنان شایسته خودم را هم تحسین می‌کنم. اگر کم تجربگی مقابل تیم‌های لیگ برتری بازیکنان نبود، مشکلات بیشتری برای هوادار درست می‌کردیم.

وی افزود: در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و موقعیت‌های خوبی به دست آوردیم اما از این موقعیت‌ها استفاده نکردیم. شاید این کم تجربگی بچه‌های ما بود و شاید در خط جلو اعتماد به نفس نداشتیم. ما کار را از عقب زمین خوب شروع کردیم و جلو آمدیم و در محوطه ۱۸ قدم شانس‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم. بالاخره جام حذفی است و شرایط این مسابقات به همین شکل است.

کلانتری تاکید کرد: زمانی که بازی ۲-۱ بود، احساس من این بود که می‌توانستیم به گل برسیم اما در ضدحمله غافلگیر شدیم. جا دارد باز هم به تیم هوادار تبریک بگویم. انشالله که در ادامه داه موفق باشند.

سرمربی مس سونگون در خصوص داوری مسابقه عنوان کرد: دو صحنه بود که انشالله به قول آقای پیروانی من اشتباه کنم. در صحنه اول دروازه‌بان خروج کرده و توپ ارسال شده و مهاجم ما توپ را با سر می‌زند اما دروزاه‌بان برخورد شدید با او داشت. آقای داور سوت زد و من فکر کردم پنالتی گرفت ولی ضربه غیرمستقیم به سود حریف داد. یک صحنه دیگر هم اتفاق افتاد که مهاجم ما شارژ شد اما باز هم نگرفتند. من بحثی نمی‌کنم که خدایی نکرده موردی پیش نیاید اما این دو صحنه مشکوک بود. باز هم من فیلم را می‌بینم و انشالله اشتباه کرده باشم.

دیگر خبرها

  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟