Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: همسایه‌داری از مصادیق بارز تقوای عملی است و امام سجاد(ع) نیز مولفه‌های این تعامل با همسایه را در صحیفه سجادیه بیان کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: همسایه‌داری از مصادیق بارز تقوای عملی است و امام سجاد(ع) نیز مولفه‌های این تعامل با همسایه را در صحیفه سجادیه بیان کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: امام سجاد(ع)، 19 مؤلفه را در این زمینه بیان کرده‌اند که 14 مولفه آن مورد بررسی قرار گرفت. مهرورزی و مهربانی یکی دیگر از مصادیق این تعامل با همسایه است.

این خبر تکمیل می‌شود....

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تعامل با همسایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • مطهری امام
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • آیت‌الله نجفی تهرانی درگذشت
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • مظفری در جایگاه پنجم رقابت ماده ۸۰۰ متر قرار گرفت
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد