Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:58:35 GMT

سفر استاندار هرمزگان به پارسیان+عکس

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۵۹۵۴۴۰

سفر استاندار هرمزگان به پارسیان+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی صبح امروز جمعه با سفر به پارسیان در غرب هرمزگان بازدید جامعی از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های این منطقه را در حال انجام دارد.

استاندار هرمزگان در بدو ورود به شهرستان پارسیان به گلزار شهدای این شهر رفت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

 

وی پس از آن با همراهی مدیران استانی و شهرستانی از پروژه ساماندهی رودخانه بردول و کانال هدایت سیل بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردخانه ۲۵۰۰تنی شهرک صنعتی پارسیان و "درمانگاه تخصصی بیمارستان رستمانی دو پروژه دیگری بود که امروز توسط استاندار هرمزگان مورد بازدید قرار گرفت.

 

دوستی همچنین قرار است در سفر امروز، از اتوبان محور پارسیان به بندر بستانو، مرکز تکثیر لارو ماهی در بندر بستانو و آب شیرین کن در حال احداث صنایع انرژی بر منطقه ویژه پارسیان بازدید کند.

 

شرکت در آیین نماز جمعه و دیدار چهره به چهره با مردم، بازدید از 5 روستای غرب کوشکنار و بندر تبن و حضور در شورای اداری شهرستان پارسیان از دیگر برنامه های سفر استاندار هرمزگان به این شهرستان است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: پارسیان غرب هرمزگان استاندار هرمزگان استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۵۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتمین تور نظارتی قوه قضائیه صبح امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور بیش از ۵۰ خبرنگار و عکاس از ۳۵ رسانه مختلف جهت بازدید از اقدامات قضائی انجام شده در استان هرمزگان و پیگیری اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به این استان آغاز شد.

گفتنی است، پیش از این مرکز رسانه قوه قضائیه ۶ تور نظارتی را با حضور اصحاب رسانه برگزار کرده است.

اولین تور نظارتی قوه قضائیه، با حضور ۸۰ نفر از اصحاب رسانه جهت بازدید از زندان رجایی‌شهر برگزار شد و خبرنگاران در جریان روند تخلیه این زندان قرار گرفتند.

دومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه نیز با حضور بیش از ۲۰ رسانه اعم از صداوسیما، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های کشور، در استان گلستان برگزار شد و خبرنگاران در جریان اقدامات دستگاه قضا برای اجرای طرح گردشگری جزیره آشوراده و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستای زیارت قرار گرفتند.

سومین تور نظارتی مرکز رسانه قوه قضائیه با محوریت تبیین اقدامات قوه قضائیه در حوزه عدالت اجتماعی، یکپارچگی سامانه گمرک و بنادر، اقدامات انجام شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در راستای حل و فصل مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی در استان هرمزگان برگزار و در این تور نیز ۶۰ نفر از خبرنگاران از ۴۵ رسانه کشور حضور داشتند.

اصحاب رسانه همچنین در چهارمین تور نظارتی قوه قضائیه و در راستای آشنایی با مأموریت‌ها و فعالیت‌های بنیاد تعاون زندانیان کشور در قالب ۳۰ رسانه مختلف که شامل ۴۵ نفر خبرنگار و عکاس بودند از مجتمع‌های مختلف بنیاد تعاون زندانیان فشافویه بازدید کردند.

پنجمین تور نظارتی قوه قضائیه نیز به میزبانی اداره کل زندان‌های استان قم برگزار شد که در این تور نیز ۴۵ خبرنگار و عکاس از ۲۰ رسانه حضور داشتند و از بخش‌های مختلف اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان قم بازدید کردند. همچنین در این تور نظارتی، خط تولید موتورسیکلت برای اولین‌بار در زندان قم راه‌اندازی شد.

زندانیان استان البرز میزبان ششمین تور نظارتی رسانه‌ای قوه قضائیه بودند و در این تور، ۳۵ خبرنگار و عکاس جهت بازدید و نظارت بر کارخانه دوچرخه‌سازی زندانیان قزلحصار عازم این زندان شدند و از بخش‌های مختلف این کارخانه بازدید کردند.

کد خبر 6097830

دیگر خبرها

  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • بندر گوگسر آخرین بندرگاه هرمزگان در دریای عمان
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • ریسک سرمایه‌گذاری در دریا باید کاهش یابد
  • رویه‌های بندری در هرمزگان اصلاح می‌شود