Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین کنگره ملی شعر گمنامی با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در بحث تامین امنیت جامعه، با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور در ماهشهر آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسنا، دومین کنگره ملی شعر گمنامی پنجشنبه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۰ با حضور جمعی از شاعران کشوری و مسئولان استان خوزستان از جمله نماینده ولی فقیه در ماهشهر استان خوزستان با هدف تجلیل از سربازان گمنام امام زمان (عج) در بخش‌های شعر نو، شعر با گویش‌های محلی، شعر طنز، کودک و نوجوانان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افتتاح و شروع به کار کرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در آئین افتتاح این مراسم به ترسیم شاخص‌های امنیت پرداخت و گفت: مردم دوست دار کسانی هستند که امنیت را برای مردم جامعه فراهم می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد افزود: مردم باید در ایجاد مولفه‌های امنیت همکاری داشته باشند و انسجام دستگاه‌ها می‌تواند برای مردم، عمل به این شاخص‌ها را ثابت کند.
مدیر کل اطلاعات استان خوزستان هم در سخنانی گفت: با وجود تلاش دشمن برای امنیت زدایی از زندگی مردم این استان، خوزستان فضایی امن و مطلوب دارد و این امنیت و آرامش را ثمره تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی و اتحاد مردم و اقوام دلسوز استان خوزستان برشمرد.
مدیرکل اطلاعات استان ادامه داد: مقوله امنیت در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و به‌خصوص فرهنگی نمود بیشتری پیدا کرده است و به همین دلیل تمامی حوزه‌ها باید پیوست امنیت داشته باشند تا آسایش در جامعه برقرار شود.
وی، نقش فرهنگ و ادبیات به‌خصوص شعر را در تأمین امنیت مهم دانست و گفت: شعر در حال فتح قله‌های بلندی است که در گام دوم انقلاب اسلامی، نقش مهمی را بر عهده دارد و انتظار داریم که شعرا به کمک امنیت بیایند و آنچه را که قبح امنیت است، تشریح و حسن امنیت را ترغیب کنند.
معاونت راهبردی استان های حوزه هنری کشور نیز در این مراسم اعلام کرد: چنانچه امنیت نباشد، محافل هنری رونق خود را از دست خواهد داد و روشن ماندن چراغ ها و محافل فرهنگی نیازمند تامین امنیت است.
وی افزود: خوزستان استانی ادبی است و در طول تاریخ، محفلی برای شعرای کشور بوده است.
در ادامه رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: این کنگره از پنجشنبه در ماهشهر گشایش یافت و قرار است شاعران کشوری اشعار خود را که در وصف شایستگی های سربازان گمنام امام زمان (عج) سروده اند را ارائه کنند. 
محمد شهباز گهرویی در خصوص آثار شاعران گفت: شاعران سراسر کشور تا ۲۷ آذر ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند اشعار خود را به سایت شعر گمنامی (SHEREGOMNAMI.IR) و یا از طریق پست به دبیرخانه این کنگره در حوزه هنری خوزستان ارسال کنند. 
وی در ادامه گفت: نتایج ارزیابی سروده ها و آثار شاعران نیز پس از دریافت در مراسم اختتامیه کنگره ملی شعر گمنامی در اسفند ماه برگزار و از برگزیدگان، تجلیل خواهد شد.
شایان ذکر است برخی از شاعران از جمله شاعران خوزستان، علیرضا قزوه، ناصر فیض و میلاد عرفانی فرد در این مراسم به شعرخوانی پرداختند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره شعر گمنامی سربازان گمنام امام زمان کنگره ملی شعر گمنامی استان خوزستان حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۵۹۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد

محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم  در یادداشتی در صفحه مجازی خود از آزمون سراسری به عنوان رقابت علمی در کمال امنیت و آرامش یاد کرد و نوشت: حسب وظیفه از ریاست و هیات رئیسه سازمان سنجش، استانداران، رؤسای حوزه‌های امتحانی، تمام مجریان و حافظان امنیت کنکور صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پُرشور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • قدردانی وزیر علوم از دست‌اندرکاران حفظ سلامت کنکور
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری