Web Analytics Made Easy - Statcounter

​بانک صادرات ایران در هفت ماه اول سال جاری بیش از ٥٢٠٠ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش بالغ بر هزار و ٦٠٠ میلیارد ریال به مستاجران پرداخت کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک به منظور حمایت از مستاجران از ابتدای سال ١٤٠٠ تا پایان مهرماه سال جاری پنج هزار و ٢٢٠ فقره وام ودیعه مسکن به ارزش هزار و ٦٣١ میلیارد ریال به مستاجران پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بانک همچنین در سال ٩٩ بیش از دو هزار و ٨٤٤ میلیارد ریال به ١٥ هزار و ٩٣ نفر وام ودیعه مسکن پرداخت کرد. استان‌های خوزستان، کردستان، فارس، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، مازندران، زنجان، کرمان، مرکزی و البرز، ١٠ استان اول دریافت‌کننده بیشترین وام ودیعه مسکن از بانک صادرات ایران در سال ٩٩ بوده‌اند.
پرداخت وام ودیعه مسکن برای مستأجران در قالب برنامه‌های حمایتی بانک صادرات ایران در شرایط ویژه ناشی از بیماری کرونا، از ابتدای شهریور ماه سال ٩٩ آغاز شده و در کنار پرداخت تسهیلات حمایت از کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا، به منظور کاهش مشکلات هموطنان به اجرا درآمده است.
بانک صادرات ایران طی سال‌های اخیر کمک به بخش مسکن را در شهر‌ها و روستا‌های کشور با پرداخت تسهیلات حمایتی مورد توجه قرار داده و پرداخت تسهیلات بافت‌های فرسوده شهری و بهسازی و نوسازی مسکن روستایی را نیز به صورت جدی دنبال می‌کند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران بانک بانکداری بانکداری اسلامی مسکن بانک صادرات ایران وام ودیعه مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۰۴۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پرداخت ارز به زائران حج

آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به شروع سفر‌های زائراج حج سال ۱۴۰۳ و ضرورت تامین ارز مورد نیاز زائران گرامی، تأمین و پرداخت ارز (به صورت اسکناس) به‎ مبلغ ۵۰۰ (پانصد) یورو یا معادل آن در سال جاری با نرخ فروش اسکناس مرکز مبادله ارز و طلای ایران، به زائران حج تمتع معرفی شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی؛ پرداخت ارز به زائران یادشده در محل شعب بانک‌های منتخب بوده و تأمین ارز به میزان فوق محدودیتی بابت تأمین ارز مسافرتی در همان سال برای زائران مذکور ایجاد نمی‌نماید. فهرست شعب منتخب بانک‌های عامل و مدارک لازم در اطلاعیه‌های آتی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دفاع زاکانی از پرداخت ودیعه مسکن ۲۵.۵ میلیاردی به مدیرانش: خانه ندارند، وام دادم! | فیلم
  • پرداخت ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان
  • پاسخ رئیس شورای شهر به پرداخت ودیعه میلیاردی به برخی از مدیران شهرداری
  • جزئیات پرداخت ارز به زائران حج
  • ۱۱۵۰۰ فقره تسهیلات مقاوم سازی مسکن روستایی در زنجان پرداخت می‌شود
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • گلایه مردم از اقساط سنگین وام خرید خانه
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد