Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمد ولی؛ رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در رابطه با افزایش نرخ سکه و طلا طی روزهای اخیر گفت: قیمت طلا  در دنیا رو به افزایش است رقابتی بین سرمایه گذاران و موسسات مالی در دنیا وجود دارد و موسسات مالی در صدد این هستند تا مردم به سمت سرمایه گذاری در بازار طلا نروند ولی با روش های متعددی در حال ایجاد جذابیت برای کشاندن سرمایه به سمت موسسات خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی عنوان کرد: قیمت ها طی چند روز اخیر روند افزایشی داشته و برداشت ما از این شرایط این است که روند بازار جهانی و داخلی رو به بالاست.

محمدولی افزود: روند قیمت طلا با توجه به سیاست های داخلی و خارجی و مذاکرات وین با یک شیب ملایم رو به بالاست و این روند ادامه خواهد داشت مگر اینکه اتفاق خاصی در حوزه سیاست خارجی ما در خصوص برجام بیفتد

رییس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه مطمئنا با شرط و شروط هایی که آمریکا برای ایران تعیین میکند مذاکرات به نتیجه نخواهد رسید افزود: بازار متوجه این شده است که مذاکرات به نتیجه نمیرسد به همین دلیل رفتار خود را در پیش گرفته است.

پایان پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1117649 برچسب‌ها قیمت طلا طلا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قیمت طلا طلا قیمت طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۱۷۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی به محدوده ۷۰ هزار تومان هم رسید، اما از ده روز پیش روند کاهشی به خود گرفته و پس‌از گذشت ۴۰ روز قیمت دلار از کانال ۶۰ هزار تومان به کانال ۵۰ هزار تومانی برگشت.

هم‌اکنون دلار در بازار آزاد روی پله ۵۹ هزار تومان قرار دارد؛ با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست و دلالان در سایه رفتند به نظر می‌رسد قیمت دلار به روند نزولی خود ادامه دهد و به قیمت‌های پیایین تر نیز برسد.

براساس این گزارش، بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال‌های پایین‌تر خواهیم بود.

کد خبر 6090852 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • شوک شدید به بازار طلا / زیان سکه‌بازان سنگین شد
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟