Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@05:11:51 GMT

اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی تهیه شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۵۹۵

اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی تهیه شود

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان گفت: با همکاری مجموعه فناوری جهاد دانشگاهی می‌توانیم اطلس جامع اماکن مذهبی و دینی را جهت توسعه گردشگری دینی ایجاد کنیم.

امین آزادبخت، امروز در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی و رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، در تشریح فعالیت‌های معاونت فرهنگی این نهاد، اظهار کرد: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در این معاونت فعالیت دارند که یکی از افتخارات ما این است که خادم‌القرآن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: رویکرد جدید ما در این خبرگزاری‌ها این است که سمت رصد فضای دانشگاهی برویم و مباحث تخصصی میان رشته‌ای قرآن کریم را بیان کنیم.

آزادبخت با اشاره به فعالیت مرکز ایسپا در این معاونت، تصریح کرد: همکارانی که در این مرکز فعالیت دارند پژوهشگران برتر حوزه خود هستند که کارشان سنجش افکار عمومی در زمینه‌های مختلف است که آمادگی داریم در این حوزه برای پایش مسائل دینی و مذهبی در خدمت سازمان تبلیغات باشیم.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به فعالیت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی، افزود: علاوه‌بر این در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی و همچنین ترویج این فرهنگ فعالیت داریم و برنامه‌هایی انجام دادیم.

وی با اشاره به فعالیت سازمان دانشجویان در ذیل این معاونت، عنوان کرد: کار این سازمان توسعه فعالیت‌های دانشجویی است که دغدغه‌های اجتماعی دارند و ذیل آن کانون‌های مختلفی شامل زیست محیطی، دینی و قرآنی و ... تشکیل شده است.

آزادبخت عنوان کرد: کانون‌های ما بین بخشی بوده و دانشجویان تمام دانشگاه‌ها عضو آن هستند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی لرستان تأکید کرد: جهاد دانشگاهی می‌تواند به‌عنوان یک بازو در انجام فعالیت‌های قرآنی و دینی در خدمت سازمان تبلیغات اسلامی باشد.

وی تصریح کرد: با همکاری مجموعه فناوری جهاد دانشگاهی می‌توانیم اطلس جامع اماکن دینی را جهت توسعه گردشگری دینی ایجاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد دانشگاهی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است

ایسنا/لرستان نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است.

سید عزیزالله میربراتی در جلسه شهرداران و شورای شهر با استاندار لرستان که در محل سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: در اصل قانون اساسی در رابطه با شوراها صحبت شده که این اهمیت کار آنها را می‌رساند.

وی با بیان اینکه کارخانه آسفالت مسئله عمده شهرهای کوچک است، افزود: شهرهای کوچک به مانند شهرهای بزرگ دیده شوند.

میربراتی یکی از معضلات استان را نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها عنوان کرد و یادآور شد: انتظار داریم کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک را ببینند و این در حالیست که کمیته‌های انطباق شهرهای کوچک دیده شود.

وی بیان کرد: ارزش افزوده شهرداری‌ها در شهرهای کوچک ناچیز است که ضرورت دارد این مهم مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.

نماینده لرستان در شورای عالی استان‌ها گفت: نبود نیروی تخصصی در بدنه شهرداری‌ها یکی از معضلات استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • حمایت ساواک از حسینیه ارشاد؟!
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • برداشت سه تن زعفران از مزارع لرستان
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر