Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@00:10:11 GMT

جرارد به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۷۶۰۵

جرارد به لیگ برتر انگلیس بازمی‌گردد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته پس از باخت استون ویلا مقابل ساوتهمپتون، سران این تیم «دین اسمیت» را اخراج کردند تا او به پنجمین مربی اخراجی لیگ برتر پس از ۱۱ هفته نام گیرد. 

تاکنون خاویر لومپارت از واتفورد، استیو بروس از نیوکاسل، نونو اسپریتو سانتو از تاتنهام، دنیل فارک از نوریچ و دین اسمیت از استون ویلا در لیگ برتر انگلیس اخراج شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیک انگلیس گزارش داد که جدی‌ترین گزینه جانشینی اسمیت، اسطوره لیورپول است و سران ویلا قصد دارند سرمربی کنونی «گلاسکو رنجرز»‌ را به جزیره بازگرداند.

استیون جرارد عملکردی خیره کننده در اسکاتلند به ثبت رسانده و توانسته به قدرتمند ترین تیم این رقابت نام گیرد. او سال گذشته پس از ۹ قهرمانی سلتیک توانست رنجرز را پس از ۱۰ سال به مقام قهرمانی رساند و به تسلط کامل حریف پایان دهد. او یکی از جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی کلوپ در لیورپول محسوب می‌شود.

استون ویلا می‌خواهد از قدرت اسطوره لیورپولی‌ها استفاده کند و او را دوباره به لیگ برتر بازگرداند. برخی رسانه‌ها مدعی هستند که جرارد پیش از رسیدن به لیورپول بهتر از در تیمی مربیگری کند تا تجربه‌اش برای حضور در جزیره بیشتر شود. 

استون ویلا اکنون با ۱۰ امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته و تا منطقه سقوط تنها ۲ امتیاز فاصله دارد. نوریچ، نیوکاسل و برنلی در حال حاضر ۳ تیم پایانی جزیره را تشکیل داده‌اند و واتفورد با ۱۰ امتیاز در رده هفدهم قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استون ویلا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم

آرسنال در هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس در خانه تاتنهام به برتری 3-2 دست یافت و موقتا صدرنشین لیگ شد.

دانلود (9.3MB)

دیگر خبرها

  • نگاهی کارتونی به پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل تاتنهام (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴) / فیلم
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • صلاح در لیورپول می ماند
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • صلاح در لیورپول می‌‌ماند
  • خلاصه بازی ناتینگهام فارست 0-2 منچسترسیتی (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • مدافع استون ویلا نمک به زخم چلسی پاشید!