Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در نشست با مدیران و معاونین سازمان صمت که در محل سالن جلسات این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: باید با تسلط بر اوضاع به‌موقع تصمیم بگیریم و تصمیماتمان را موکول به فردا نکنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت افزود: ما در استانداری به‌عنوان هماهنگ‌کننده و شما به‌عنوان دستگاه عملیاتی باید با یکدیگر مفاهمه داشته باشیم تا تعارضی در تصمیمات صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم جامعه دچار التهاب شود، تأکید کرد: نباید اجازه دهیم ظرفیت‌های موجود ما دچار رکود شود چون در آن صورت سرمایه‌گذاری از بین خواهد رفت.

نظری بابیان اینکه صنعت، معدن و تجارت استان در گام بعدی باید برنامه‌های فعلی خود را توسعه دهد، بیان کرد: در این راستا اگر ما در حوزه فکری و نرم‌افزاری آگاهی داشته و هماهنگ باشیم تصمیمات درستی خواهیم گرفت.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه صمت مسئولیت سنگینی در مدیریت و نظارت بر بازار دارد و کوچک‌ترین غفلتی باعث التهاب می‌شود، خاطرنشان کرد: در این بین ما باید بدانیم در ماه‌های آینده صمت مسلط بر بازار است و هیچ نگرانی نداشته باشیم.

استاندار خراسان رضوی اذعان کرد: استانداری در حوزه اجرا دخالتی نمی‌کند و دستگاه را ضمن اینکه مسؤول می‌دانیم، از آن حمایت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مراقبت از ذخایر کالاها با دقت و جدیت صورت بگیرد، گفت: عبور موقت گندم، استقرار نماینده ارزی، سامان‌دهی بخش خصوصی در ارتباط با افغانستان و راه‌اندازی میز افغانستان برای تسهیل مراودات تجاری در دستور کار قرار گیرد.

نظری با اشاره بر ضرورت حفظ توان تولید در خراسان رضوی گفت: طبق آمار ارائه‌شده، پنج هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی در داخل و خارج واحد‌های صنعتی مستقر هستند، که از این تعداد چهار هزار و ۷۰۰ واحد فعال و حدود ۷۰۰ واحد تعطیل است. بنابراین باید در قالب یک برنامه عملیاتی این ۷۰۰ واحد احیا شوند.

گفتنی است؛ در این جلسه گزارشی از وضعیت سامانه تجارت و کارکردهای آن در حوزه مدیریت بازار و کالاهای گوناگون ارائه شد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: واحد تولیدی تعطیل تسهیل مراودات تجاری استاندار خراسان رضوی یعقوبعلی نظری ذخایر کالا سامان دهی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، یعقوبعلی نظری ظهر شنبه در جریان بازدید از اداره کل محیط زیست استان که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست بر خواهد گشت.

همچنین استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

کد خبر 6089984

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • دستور استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی تیمارگاه حیات وحش در استان
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد