Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@22:59:52 GMT

چین سوء قصد به جان نخست وزیر عراق را محکوم کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۳۱۹۹

چین سوء قصد به جان نخست وزیر عراق را محکوم کرد

به گزارش ایرنا از شینهوا، «وانگ ون بین» روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: در حال حاضر، روند سیاسی عراق در مرحله کلیدی قرار دارد. چین امیدوار است گروه‌های مختلف عراق با تقویت همبستگی، به طور مشترک امنیت و ثبات کشور را حفظ کنند.

وی افزود: پکن تلاش برای ترور نخست وزیر عراق را به شدت محکوم می کند و معتقد است که هدف این اقدام تضعیف ثبات در این کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گروه رسانه‌ای امنیتی عراق روز ۱۶ آبان سال جاری در بیانیه‌ای از سوقصد به جان مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق خبر داد و اعلام کرد که این اقدام با حمله یک پهپاد بمب‌گذاری شده به محل اقامت وی در منطقه سبز بغداد با شکست روبرو شده است.

براساس این بیانیه، نخست وزیر عراق در این حمله پهپادی آسیبی ندیده بود.

سوء قصد به جان مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با واکنش ها و گمانه های متعددی در داخل و خارج عراق روبرو شد و برخی آن را طرحی آمریکایی با هدف تاثیرگذاری بر اعتراضات انتخاباتی عراق می دانند.

منبع: خبرگزاری شینهوا برچسب‌ها چین عراق مصطفی الکاظمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چین عراق مصطفی الکاظمی چین عراق مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا

مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای از حمله موشکی به بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم غزه و در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی بندر نفتی حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.

طبق اعلام مقاومت اسلامی عراق، حیفا با یک فروند موشک پیشرفته «الأرقب» مورد حمله قرار گرفته است.

در این بیانیه مقاومت اسلامی عراق آمده است: رزمندگان ما، بندر حیفا در اراضی اشغالی فلسطین را با موشک کروز پیشرفته ارقب هدف قرار دادند.

این بیانیه آورده است: این عملیات در ادامه مقاومت در برابر اشغالگران و یاری مردم غزه و پاسخ به جنایاتی انجام شده که رژیم غاصب علیه زنان و کودکان و سالخوردگان فلسطینی مرتکب می‌شود.

مقاومت اسلامی عراق بر ادامه عملیات خود برای درهم کوبیدن مواضع دشمنان تاکید کرده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • خلیفه کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • خلیفه ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر حیفا
  • مقاومت اسلامی عراق: بندر حیفا را موشکباران کردیم
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان