Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی : از ابتدای سال جاری، ۱۲ هزار ۵۰۰ میلیارد ریال مالیات در استان وصول شده که ۱۰۲ درصد مالیات پیش بینی شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی افزود: علاوه بر آن، هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال عوارض نیز در  آذربایجان‌غربی وصول شده است که به شهرداری و دهیاری‌ها واریز می شودکه این میزان نیز نسبت به سال گذشته ۱۰۹ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به تحریم‌های ظالمانه، تورم و رکود کسب و کار حمایت از مشاغل کوچک و بازاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در آذربایجان غربی از هر ۱۰۰ مغازه دار، ۶۴ مغازه دار از پرداخت مالیات معاف هستند که این میزان در سال‌های گذشته ۶۰ درصد بود.

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌غربی ادامه داد: پرداخت و دریافت مالیات بر اساس اسناد و مدارک انجام گرفته و به سطح خرد تقلیل نمی یابد و افراد دهک بالای آذربایجان غربی شناسایی شده‌اند و در این راستا اداره فرار مالیاتی نیز تشکیل شده است.

کوماسی گفت: بنابراین بر اساس برنامه‌ریزی‌های اساسی انجام شده  و با وجود معافیت برخی از بازاریان شاهد رشد ۴۶ درصدی مالیات در آذربایجان‌غربی هستیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مالیات امور مالیاتی آذربایجان غربی مالیات آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در بیشتر نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود.

مطیعی، با اشاره به پیش بینی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان افزود: در هفته جاری ، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز در مناطق مختلف پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی استان، با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان در ۲۴ ساعت گذشته اضافه کرد: در شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و تکاب با ۳.۶ درجه سانتیگراد بالای صفر خنک ترین شهرها استان بودند.

 

 

دیگر خبرها

  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اضافه‌شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • لایحه جدید مالیاتی دولت به نفع تولید و در جهت جذب سرمایه در بخش مولد است؟
  • مشکلات مالیاتی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی آذربایجان‌شرقی