Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،مصطفی آقاعلی فرماندار شهرستان بوئین زهرا با پرحادثه شمردن محور بوئین زهرا به دانسفهان گفت: ایمن سازی و بهبود وضعیت محور بوئین زهرا به دانسفهان در سه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با استفاده از توان فنی و اعتبارات تخصیصی و مشارکت دستگاه‌های ذیمدخل صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقاعلی افزود: اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود و برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک شهرستان نقش بسزایی در برطرف کردن مشکلات ترافیکی و رونق بهبود عبور و مرور شهری دارد.

فرماندار بوئین زهرا با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک شهرستان برطرف شود، افزود: تشکیل کمیته‌های فنی به جهت بررسی مشکلات و معضلات ترافیکی، و همچنین ارائه راهکار‌ها در برطرف نمودن معضلات در نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته و کلیه دستگاه‌ها موظف به همکاری و تعامل لازم می باشند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایمن سازی مشکلات ترافیکی عبور و مرور بوئین زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی در برخی محورهای کشور

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از مرکز مدیریت راه های کشور،  این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور اعلام کرد: در محور‌های چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محور‌ها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محور‌ها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر آبشار لوه مسدود شد
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه
  • بارندگی در برخی محورهای کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • برای رهایی از مشکلات ترافیکی باید به سمت استفاده از فناوری‌های مدرن حرکت کرد
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ