Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:30:03 GMT

معرفی پرفروش ترین آب صابون ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۷۱۷۲

معرفی پرفروش ترین آب صابون ها

آب صابون یا روغن حل شونده یک روانکار اختصاصی و روغن حل شونده برای مشاغلی است که با تراشکاری و برش فلزات سر و کار دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روغن مارکت،میزان مصرف و قیمت آب صابون در صنایع و مشاغل مختلف صنایع فلزکاری بالا است. یک پمپ مخصوص وظیفه انتقال این روانکار را بر عهده دارد و بر روی سطوح سرازیر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روغن آب صابون این روغن حل شونده معمولا رنگ سفید شیری دارد اما در برخی از محصولات ممکن است به رنگ سفید مایل به زرد یا زرد باشد. روغن عملیات فلزکاری باید در برابر فشار بالا از قطعات محافظت کند و در طولانی مدت ویژگی های خود را حفظ کند. در این مطلب قصد داریم به بررسی و خرید دو محصول از بهترین آب صابون های موجود بپردازیم.

برخی از ویژگی های مهم آب صابون:

تشکیل امولسیون پایدار

جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری ها و کنترل فساد و بوی نامطبوع امولسیون

خاصیت ضد زنگ زدگی

خاصیت ضد کف

خاصیت ممانعت از خوردگی

خاصیت خنک کنندگی

قابلیت روانکاری عالی

روغن آب صابون بهران تراش

بهران تراش با استفاده از ترکیبات پیشرفته و مواد اولیه مرغوب ویژه تولید می شود. این روغن تراش در برابر فشار بالا و شرایط کاری سخت مقاوم است و تا مدت طولانی به وظیفه روانکاری عمل می کند. ما روغن تراش بهران را به عنوان یک آب صابون مناسب برای انواع عملیات فلزکاری معرفی می کنیم. خرید آب صابون بهران توسط مشتریان نشان از کیفیت بالای این روغن عملیات فلزکاری دارد. روغن آب صابون بهران تراش دما را در زمان فعالیت تجهیزات کنترل می کند و از افزاش بیش از حد دما در جلوگیری می کند. بالا رفتن دما می تواند میزان خطا در کار با فلزات را افزایش دهد. همچنین به جاری شدن روغن آب صابون در بین سطوح کار برشکاری نرم تر و سریع تر انجام می شود. در نتیجه میزان آسیب به قطعات را نیز کاهش داده و در دراز مدت هزینه های تعمیر و تعویض قطعات دستگاه های برشکاری و تراشکاری را کاهش می دهد. قیمت آب صابون بهران نسبت به آب صابون های خارجی مناسب تر است.

آب صابون پارس اترک ویژه

روغن پارس اترک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا تولید می شود. این روغن عملیات فلزکاری در شرایط تحت فشار مقاوم است و می تواند تا مدت ها با ترکیب با آب به وظیفه خود ادامه دهد. ما روغن اترک ویژه را به عنوان یک آب صابون مناسب برای انواع عملیات فلزکاری معرفی می کنیم.

آب صابون پارس اترک ویژه میزان دما را در حین کار کنترل می کند و مانع افزاش بیش از حد دما در عملیات تراشکاری و برش می شود. افزایش دما می تواند میزان خطا در کار با فلزات را افزایش دهد. همچنین با جاری شدن روغن آب صابون در بین سطوح کار ، برشکاری نرم تر و سریع تر انجام می شود. در نتیجه میزان آسیب به قطعات را نیز کاهش داده و در دراز مدت هزینه های تعمیر و تعویض قطعات را کاهش می دهد.

اگر قصد خرید روغن ترانس دارید پیشنهاد می کنیم برای خرید و استعلام قیمت با روغن مارکت تماس بگیرید.

نحوه خرید و قیمت روغن آب صابون

روغن مارکت به عنوان نمایندگی آب صابون بهران و سایر برندها در کشور فعالیت داشته و انواع روغن صنعتی را با تضمین کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این فروشگاه در زمینه فروش ضدیخ، روغن موتور، گریس و روغن صنعتی فعالیت دارد.

شما نیز می توانید از این پس به جمع مشتریان فروشگاه روغن مارکت بپیوندید و روانکارهای صنعتی، از جمله روغن کمپرسور را با بهترین قیمت و ارسال سریع، در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. برای خرید و اطلاع از قیمت به سایت روغن مارکت به آدرس www.roghanmarket.com  مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روغن مارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • استحصال ۴۸۷ میلیون متر مکعب آب با اجرای عملیات آبخیزداری در کرمانشاه
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504
  • اعجاز سنگ نمک را بدانید تا از بلای مختلف و انرژی‌های منفی به دور باشید | خود را به آرامش دعوت کنید
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند