Web Analytics Made Easy - Statcounter

این پیشکسوت استقلال گفت: بازیکنان به باقری و هاشمیان هم احترام می‌گذارند و هم می‌ترسند.

حسن روشن در گفت‌وگو با میزان، درباره دو دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایران با سوریه و لبنان در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: اگر این دو بازی را ببریم و امتیاز‌ها را جمع کنیم، بازی با کره دیگر اهمیتی ندارد، با مساوی یا حتی باخت مقابل کره هم  می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم، اما اگر روند و نوع بازی مقابل کره را ادامه دهیم، صعود نخواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید مثل بازی با عراق بود، بازی با عراق روز و بازی با کره شب بود.

وی در خصوص تیم فوتبال کره‌جنوبی گفت: کره‌ی جدید، باکلاس است و از جوانان استفاده می‌کند؛ آنها تیم منظمی دارند. کره‌جنوبی ۵ تا ۱۰ سال دیگر هم تیم خوب و با برنامه‌ای دارد که می‌تواند برای ما دردسرساز باشد. آن‌ها زمانی که از تیم ملی ایران ۶ گل خورند، از سال ۹۶ تا سال ۲۰۰۲ تیم ملی‌شان را تعطیل کردند و تیم بزرگسالانشان در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرد و نتیجه آن شد که سال ۲۰۰۲ چهارم شدند.

*بعضی لژیونرهای ما اشباع شده‌اند

روشن در واکنش به عملکرد لژیونر‌های فوتبال ایران اظهار کرد: جوان‌هایی داریم که خیلی خوب بازی می‌کنند، اما به نظر می‌رسد که بعضی بازیکنان لژیونر اشباع شده‌اند. در اروپا اینگونه نیست؛ وقتی بازیکنی ستاره می‌شود، اشباع نمی‌شود و دنبال بهتر شدن است، اما بازیکنان ایرانی اینگونه نیستند. حتی فکر می‌کنم، تیم پرسپولیس اشباع شده و به همین خاطر بد بازی می‌کند.

پیشکسوت استقلال افزود: مشکل بزرگ تیم ملی این است که نمی‌توانیم اردویی ۱۰ روزه بگذاریم. بازیکنان بازی دارند و دو روز قبل از مسابقه به تیم ملحق می‌شوند، همین باعث دوگانگی می‌شود. وقتی از تیم‌های اروپایی با آن همه فشار، به تیم ملی اضافه می‌شوند ممکن است از نظر بدنی کم بیاورند.

*باقری و هاشمیان جنجال را از تیم دور کرده‌اند

وی ادامه داد: مهدی طارمی که در پورتو بازی می‌کند، آن طارمی نیست که در تیم ملی می‌بینیم، طور دیگری است. تمام بازیکنان هم اینگونه هستند، طارمی اگر آنجا اینگونه بازی کند کنارش می‌گذارند. در حال حاضر تیم ملی یک پرواز پنج یا شش ساعته دارد، یک روز استراحت می‌کند، روز بعد فشار نمی‌آورند و تمرینی ندارند که بتوانند با هم هماهنگ شوند.

روشن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه به خاطر حضور باقری و هاشمیان وضعیت تیم ملی خیلی خوب است. آن‌ها خیلی خوب تیم را اداره کرده‌اند، چون بزرگ‌تر از بازیکنان هستند و این بزرگی از همه لحاظ است. بازیکنان به آنها هم احترام می‌گذارند و هم می‌ترسند. باقری و هاشمیان جنجال را از تیم دور کرده‌اند و به تیم آرامش داده‌اند و این آرامش باعث شده که تیم ما به راحتی اکثر بازی‌ها را ببرد.

بیشتر بخوانید: تقلید برای اقتدار؛ از دعوای کی‌روش با رحمتی تا تنش بین اسکو و طارمی

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران حسن روشن

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتبال ایران حسن روشن باقری و هاشمیان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

وی در خصوص اینکه چرا به شما مربی برزیلی- فرانسوی گفته می‌شود و شناختش از والیبال ایران چقدر است گفت: من متولد برزیل هستم و ریشه و خانواده ام در برزیل هستند. ۳۷ سال پیش با همسرم به فرانسه رفتیم و سه فرزند من در آن جا متولد و بزرگ شدند و از هر دو کشور تجربیاتی کسب کردم که امیدوارم همه را به ایران منتقل کنم. همه با کیفیت والیبال ایران آشنا هستند و ایران در سطح پایه هم بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان عشق بازی برای کشورشان را دارند همه باور داریم تحقق هدف راه یابی به المپیک باورپذیر است و من هم خوشحالم که این تیم را رهبری می‌کنم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سوال که نظرش در مورد غیبت برخی از ستاره ها در اردوی تیم ملی عنوان کرد: حضور بازیکنان بزرگ ستاره خیلی مهم نیست و بیشتر باید به ساخت تیم باور داشته باشیم. سال پیش خیلی از این بازیکنان حضور داشتند، اما نتایج خوب نبود. سیکل المپیک چهار ساله است و ما در یک ماه باید این کار را انجام دهیم. هدفی داریم که همه مردم ایران باید آن را با عشق باور داشته باشند و هر بازیکنی باید با قلب خود برای عشقش بیاید و بجنگد و هر کس این باور را ندارد بهتر است در تیم حضور نداشته باشد و امیدوارم تابستان امسال یک اتفاق خوب رقم بخورد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • غرامت ۲۳۰ هزار یورویی طارمی روی دست پورتو!
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!
  • شکایت جدید از باشگاه پورتو؛ پای مهدی طارمی در میان است!