Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت مراکز دانش بنیان اظهار کرد: هر گونه پشتیبانی و حمایت لازم را از کارخانه های نوآوری و ایده های خلاقانه خواهیم داشت و از تمام دستگاه های اجرایی می خواهم همراهی مورد نیاز را با فعالان حوزه دای دانش بنیان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی محمد زنگانه امروز سه شنبه 18 آبان در آیین افتتاح ششمین کارخانه نوآوری و فناوری کشور در گرگان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و دیگر مسئولان استانی ضمن تقدیر از مدیریت پارک علم و فناوری استان جهت اجرای جهادی پروژه کارخانه نوآوری گرگان در 2 ماه تصریح کرد: با نگاه جهادی بسیاری از اقدامات در کوتاه ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به ثمر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استارت آپ ها، شتاب دهنده ها، مراکز نوآوری و کارخانه های نوآوری زمینه تحقق ایده های خلاق و تبدیل آنها به محصول نهایی و رشد توسعه را فراهم می کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: با جانمایی لازم تلاش می کنیم سایت مورد نظر استقرار شرکت های دانش بنیان را فراهم آوریم و به همراهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در تجهیز این مکان امیدواریم.

زنگانه خاطر نشان کرد: در کشورهای توسعه یافته مدیرانی که می توانند ارتباط لازم را بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش فراهم کنند را لایق و شایسته می دانند و البته کسانی که موجب قطع این ارتباط می شوند از مدیریت خلع می شوند و امیدواریم این ارتباط در استان افزایش یابد.

وی ادامه داد: باید در شوراها، کمیته ها و کارگروه ها نمایندگان جامعه نخبگان و خبرگان حضور داشته باشند تا ارتباط بین بخش اجرایی و بخش آموزش و پژوهش بصورت مستمر و پیوسته فراهم شود و امکان توسعه استان تسهیل و تسریع گردد.

استاندار گلستان گفت: از شهرداری و شورای شهر گرگان می خواهم امکان تمدید و گسترش این فضا را شرکت های نوآور فراهم آورد و هرگونه حمایت مورد انتظار را از شرکت های دانش بنیان و نوآور داشته باشد.

زنگانه تاکید کرد : هر گونه حمایت لازم را با همکاری دستگاه های اجرایی از اقدامات نوآورانه و خلاقانه خواهیم داشت تا بتوان زمینه اشتغال و توسعه استان را فراهم آورد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا فناوری معاون علمی و فناوری علم و فناوری رشد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نخبگان شهرداری شورای شهر دستگاه های اجرایی اشتغال گلستان دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در پی ابلاغ دستورالعمل دارورسانی از طریق سکوها با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«ان‌شاءالله با همراهی و همدلی همکاران وزارت بهداشت و مشارکت سکو‌های خدمات رسان کشور، به زودی زیرساخت‌های لازم برای راه اندازی این خدمت جدید و فناورانه فراهم خواهد شد.»

                       

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • به زودی زیرساخت‌ دارورسانی از طریق سکو‌ها فراهم می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • مالکیت فکری پشتوانه اقتصاد دانش‌بنیان
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود