Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@07:11:00 GMT

سرنگونی ۶ فروند موشک اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۲۴۰۹

سرنگونی ۶ فروند موشک اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه از سرنگونی ۶ موشک رژیم صهیونیستی در حمله شب گذشته به سوریه خبر داد.

بر اساس این گزارش، سامانه دفاع هوایی نیروی هوایی ارتش سوریه ۶ موشک هدایت شونده را که توسط جنگنده های صهیونیست به حمص شلیک شده بود، منهدم کردند

مرکز روسی آشتی در سوریه اعلام کرد: پدافند هوایی BUK-M۲ و پانسیر اس سوریه ۶ فروند از هشت موشک شلیک شده از سوی جنگنده های اف -۱۵ رژیم صهیونیستی را رهگیری و ساقط کرده است

این مرکز افزود: شش فروند جنگنده اف -۱۵ اسرائیل با ۸ فروند موشک هدایت شونده از سمت شمال لبنان مواضع ارتش سوریه در استان حمص را مورد هدف قرار دادند

گفتنی است که منابع سوری شامگاه دوشنبه از شنیده شدن صدای انفجارهایی در حمص و مقابله پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در این استان خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش این رسانه، پدافند هوایی سوریه با اهداف متخاصم در آسمان حومه حمص مقابله کرد.

منابع سوری اعلام کردند که رژیم صهیونیستی اهدافی را در حومه این استان هدف قرار داده است.

کد خبر 5348093

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه رژیم صهیونیستی حمص عراق ایالات متحده امریکا مصطفی الکاظمی افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین عربستان سعودی سوریه ترکیه طالبان ایران اتیوپی جو بایدن پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد

روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا ارسال پرتابه‌های پاتریوت ضد موشک به اوکراین را رد کرده اما قرار است گلوله‌های این پرتابه‌ها را به کی‌یف بدهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از منابع دیپلماتیک اسپانیا روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت: «ما باید تعهد خود به اوکراین را تسریع ببخشیم.»

ال پائیس نیز گزارش کرد، اسپانیا سه آتشبار پاتریوت دارد که به صورت دست دوم در سال‌های ۲۰۴ و ۲۰۱۴ از آلمان خریداری کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سیستم دفاع هوایی پاتریوت یا دیگر سیستم‌های پیشرفته هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای کی‌یف افزایش دهند.

روز دوشنبه، وزرای اتحادیه اروپا گفتند که در حال بررسی چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما به تعهدات خود مربوط به سیستم‌های پاتریوت که برای کی‌یف بیشترین ارزش را دارد، عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دوئل جنگنده‌ها؛ افعی آمریکایی بهتر است یا مهاجم روسی؟
  • شلیک موشک ناو هواپیمابر «شارل دوگل» در ماموریت مدیترانه
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • گزارش تلویزیون اسرائیل از سوخو 35‌ های در راه ایران
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد