Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:41:10 GMT

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۴۵۹۶۹

حذف ارز 4200 تومانی بدون کار کارشناسی به ضرر مردم است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در تذکر شفاهی با اشاره به زمزمه‌های مطرح شده در خصوص حذف ارز 4200 تومانی گفت: ما نیز معتقدیم با توجه به تلاطم قیمت‌ها در دو سال اخیر و اینکه نهاده‌ها به دست تولیدکننده‌ها نرسید و در دست دلالان قرار گرفت و دارو نیز با افزایش قیمت مواجه شد، اقدام اساسی لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال تأکید کرد: اما حذف ارز 4200 تومانی هم باعث افزایش قیمت‌ها و فشار بر اقشار ضعیف می‌شود، آن هم در حالی که تاکید حضرت آقا در همه دولت‌ها بر حمایت از اقشار ضعیف بوده و دغدغه امروز ایشان هم معیشت مردم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: ‌اگر زیربناهای این کار فراهم نشود قیمت کالاهای اساسی مانند گوشت، مرغ و لبنیات به شدت بالا خواهد رفت، لذا تقاضا داریم در این رابطه نظر متخصصین و نیز نظر کمیسیون‌های برنامه و بودجه و اقتصادی و نخبگان اقتصادی را بگیرند و کار کارشناسی دقیق و درستی انجام شود.

نورزی خاطرنشان کرد: آنهایی که ارز 4200 تومانی را گرفتند امروز جوابگو نیستند؛ امروز وزرا باید پاسخگو باشند و سازوکاری باید فراهم شود که مسائل مردم بهتر از طریق نمایندگان به وزرا منتقل شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان افزایش قیمت ارز ارز 4200 تومانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۴۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت افغانی افغانستان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۸۶۹ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان (۱.۱۴ درصد) کاهش یافته است. هر واحد افغانی افغانستان، روز گذشته با قیمت ۸۷۹ تومان معامله می‌شد.

امروز افغانی افغانستان در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت افغانی افغانستان که دیروز با کاهش قیمت ۹ تومانی به ۸۷۹ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ تومانی (۱.۱۵ درصد) به ۸۶۹ رسید.

بالاترین قیمت افغانی افغانستان در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۶ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۸۶۹ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی افغانی افغانستان نسبت به هفته گذشته ۴.۰۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد افغانی افغانستان در شش ماه گذشته حدود ۲۲.۷۴ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت افغانی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۸ اردیبهشت؛ تداوم نزولی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه یک کانال دیگر سقوط کرد
  • قیمت افغانی به تومان امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ سکه دوباره جهشی شد