Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، چهارشنبه در جریان سفر به قیر و کارزین در جمع مردم این شهرستان افزود: یکی از مشکلات شهرستان قیر و کارزین مشکل آب است که با توجه به وعده‌هایی که در گذشته برای رفع این مشکل داده شده و  گشایشی صورت نگرفته، امیدواریم در دولت مردمی شاهد حل هرچه سریعتر این مشکل باشیم.
وی ادامه داد: بر همین اساس، اولویت استفاده از آب سد سلمان فارسی را متعلق به شهرستان قیر و کارزین می‌دانیم و مجموعه مدیریت استان هم با جدیت رفع مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغ‌ها و تامین آب مورد نیاز صنعت در این شهرستان را دنبال خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او اظهار داشت: به صراحت می‌توان گفت که حق مردم قیر و کارزین در بحث استفاده از حق‌آبه سد سلمان فارسی تضییع شده است.
استاندار فارس بیان کرد: به منظور بررسی مشکل کمبود آب در شهرستان قیر و کارزین، کمیته‌ای کارشناسی این مساله را ظرف مدت ۲ هفته به شکل جامع بررسی خواهد کرد و سپس در جلسه‌ای با حضور نماینده‌ای از جانب مردم و همچنین مسئولان مرتبط اداری برای حل ریشه‌ای این مشکل و تامین آب آشامیدنی و همچنین آب مورد نیاز بخش کشاورزی و باغداری تصمیم گیری خواهد شد.

محور قیر به فیروزآباد تکمیل می‌شود
استاندار فارس، همچنین در جریان بازدید از محور در دست اجرای قیر به فیروزآباد، ضمن گفت و گوی تلفنی با مسئولان وزارت راه در محل این پروژه، از آنها برای همکاری برای تکمیل هرچه سریع تر این محور پرتردد و حادثه خیز قول مساعد گرفت.
ایمانیه، بر لزوم تکمیل محور آغار دالان با توجه به نقشی که در ساماندهی تردد در مسیر هنگام به عسلویه دارد نیز تاکید کرد.
وی یکی از موارد مورد بررسی در جریان سفر به قیر و کارزین را پیگیری تکمیل بیمارستان امام محمد باقر(ع) این شهرستان برشمرد و افزود: برای تکمیل ساختمان و تاسیسات این پروژه نیازمند تزریق اعتبار هستیم که امیدواریم طی امسال و سال آتی طرح توسعه این بیمارستان را به اتمام برسانیم.
همچنین در سفر استاندار فارس به شهرستان قیر و کارزین بحث تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهر افزر و شهر قیر نیز مورد بررسی قرار گرفت.
شهرستان قیرو کارزین به مرکزیت قیر در فاصله ۱۶۹ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع است.

برچسب‌ها قیروکارزین شیراز استانداری فارس محمدهادی ایمانیه دولت سیزدهم فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیروکارزین شیراز استانداری فارس قیروکارزین شیراز استانداری فارس دولت سیزدهم فارس شهرستان قیر و کارزین استاندار فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۱۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجید گشول دره سیبی در خطبه‌های این هفته شهرستان اقلید ضمن گرامیداشت بزرگداشت هفته مقام معلم، اظهار کرد: معلمان، سازندگان انسان‌ها و معمار آینده‌ی فرهنگی کشور و اثرگذارترین عامل در پی‌ریزی تمدن اسلامی هستند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش معلم را نمی‌توان با مقیاس‌های مادی سنجید، از حضور صدها معلم از ۹ استان کشور برای صعود به قله «بُل» بلندترین قله استان فارس در شهرستان اقلید در جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد و بیان‌کرد: این یک حرکت نمادین و تداعی کننده فتح قله‌های فرهنگی است.

امام جمعه اقلید در ادامه به یک مطالبه شهرستانی در شهرستان اقلید اشاره کرد و گفت: سازمان خصوصی سازی با توجه به شعار سال و همچنین به واسطه پویا بودن مجتمع کشتارگاه صنعتی شهرستان اقلید باید دنبال حل مشکل سرمایه گذار فعلی باشد تا از تعطیلی مجدد این مجموعه و بیکاری پرسنل آن جلوگیری شود.

حجت الاسلام گشول بیان کرد: اگر چه در این دولت هزاران واحد تولیدی و کارخانه احیا شده و به چرخه تولید برگشته اما نتیجه بارز تصمیمات غیر کارشناسی در برخی استان‌ها، به تعطیلی و بیکاری نیروهای بعضی مجموعه‌ها منجر شده است.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از عواقب این نوع تصمیمات باید با مدیریت جهادی و مردمی که از دولت کنونی سراغ داریم با اتخاذ تصمیم مناسب برای رفع مشکل سریعاً اقدام شود.

کد خبر 6089171

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است