Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت در پرداخت پاداش ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی دغدغه‌ای برای فدراسیون‌ها ایجاد نشده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درباره اینکه میزان واریزی به حساب فدراسیون‌های ورزشی چقدر بوده است، گفت: مبلغی را هفته گذشته به حساب فدراسیون‌ها واریز کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم اینکه 60 درصد پرداختی فدراسیون‌ها انجام شده بود، هفته گذشته هم مبلغی برای امور جاری فدراسیون‌ها واریز کردیم.

وی با اشاره به مشکلات بودجه‌ای وزارت ورزش و جوانان افزود: این در صورتی است که میزان جذب اعتبار و تخصیص ما خیلی کمتر از آن است که به فدراسیون پرداخت کردیم. بیش از 80 میلیارد تومان جوایز المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها، واقعاً هزینه سنگینی بود که برای اولین بار بلافاصله بعد از بازی‌ها با دستور مقام معظم رهبری و در حضور رئیس جمهور به حساب واریز شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مبلغ واریز شده به حساب مدال‌آوران المپیک اظهار داشت: مبلغ واریزی به حساب المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها دقیقاً همان عددی بود که در آیین‌نامه وجود دارد و به حساب ورزشکاران واریز شد. هیچ دغدغه‌ای هم برای فدراسیون‌ها ایجاد نکردیم. پرداخت پاداش هم از طریق فدراسیون‌ها انجام نشد و مستقیم از حساب خزانه واریز کردیم.

فرامرزیان: علی مرادی بازنشسته نیست/ به فدراسیون‌ها واریزی خواهیم داشت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارالمپیک المپیک وزارت ورزش و جوانان پارالمپیک المپیک وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور