Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@02:55:07 GMT

دستاورد؛ نگاهی به پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۱۳۲

دستاورد؛ نگاهی به پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی

طرح علمی- دانشجویی «دستاورد» با محوریت گفت‌وگو پیرامون پایان‌نامه‌های برتر دانشجویی، به همت سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، با توجه به اینکه دانشجویان امکان اندکی برای معرفی دستاوردهای علمی خود به جامعه دارند و پایان‌نامه‌های خوب دانشجویان به سطح کاربردی و عملیاتی نمی‌رسد، طرح علمی- دانشجویی «دستاورد» که به همت دبیرخانه فعالیت‌های علمی و فناورانه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود، فرصتی فراهم آورده است تا با برگزاری برنامه‌هایی، مخاطبان شامل دانشجویان، اساتید، سیاست‌گذاران و مسئولان، کارشناسان و صاحب‌نظران و حتی صاحبان صنایع و کسب و کارها، با دستاوردهای علمی، اختراعات، پروژه‌های تحقیقاتی و پایان‌نامه‌های کاربردی دانشجویان آشنا شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معرفی دستاوردهای دانشجویی در قالب نشست‎‌های برخط، محتواهای چندرسانه‌ای، اینفوگرافیک، رویدادهای مسئله‌محور، از جمله برنامه‌های این طرح عنوان شده است.

در نخستین برنامه طرح «دستاورد» که به صورت آنلاین برگزار می‌شود، پایان‌نامه دانشجویی با موضوع «ارائه معیاری بیومکانیکی برای بازسازی حفره‌های به جا مانده پس از تخلیه تومور استخوانی» توسط آزاده قوچانی، دکتری مهندسی پزشکی ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، این برنامه روز یکشنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۰ برگزار شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام سازمان دانشجویان به نشانی isojd@ این برنامه را مشاهده کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی پايان نامه دفاع سه دقیقه ای پایان نامه سازمان دانشجویان پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت جامعه علمی قم از از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور