Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس محمدهادی ایمانیه در سفری یک روزه به شهرستان قیروکارزین مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

وی با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیر و کارزین از موضوعاتی بود که در این سفر مورد توجه قرار گرفت، اظهار داشت: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه نیازمند تزریق اعتبارات است که در این زمینه نیز تصمیمات خوبی گرفته شد و امیدواریم بتوانیم در طی امسال و سال آینده توسعه بیمارستان را به اتمام برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته استاندار فارس ارائه راهکار برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهر افزر و شهر قیر از دیگر موضوعات مورد بررسی در این سفر بود. نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اهمیت سامان‌دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر عنوان کرد: این مسیر یکی از جاده‌های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می‌دهد.

ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت که همکاری‌های لازم برای تکمیل هر چه سریع‌تر این مسیر انجام شود.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین آغار دالان به هنگام نیز باید در دستور کار قرار گیرد چراکه با سامان دهی این مسیر جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.

ایمانیه همچنین در گفت‌وگو با مردم قیر و کارزین عنوان کرد: اولویت استفاده از آب سد سلمان فارسی با قیر و کارزین است و مجموعه مدیریت استان رفع مشکل آب رسانی به روستاها، تامین آب کشاورزی و باغات و تامین آب مورد نیاز صنعت در شهرستان قیر و کارزین به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار می‌دهد.

وی پس از شنیدن سخنان مردم و بازدید میدانی از شرایط، موضوع اختصاص حق‌آبه سد سلمان فارسی به قیر و کارزین را یکی از مهمترین مشکلات در این منطقه دانست و اظهار کرد: به صراحت می‌توان گفت حق مردم قیر و کارزین در این زمینه تضییع شده است.

استاندار فارس تاکید کرد: بهره‌برداری از آب سد سلمان در مرحله اول حق مردم منطقه قیر و کارزین و سپس سایر مناطق است.

ایمانیه عنوان کرد: تصمیم گرفته شد کمیته‌ای کارشناسی این موضوع را در یکی دو هفته آینده به صورت جامع بررسی کنند و گزارش دهند سپس با حضور نماینده‌ای از طرف مردمی که در این شهرستان زندگی می‌کنند و تحت فشار مشکلات هستند و مسئولان اداری استان، تصمیماتی بگیریم که بتوانیم ماجرای کمبود آب آشامیدنی را در بعضی روستاهای شهرستان، مسئله اختصاص آب به بعضی از باغاتی که به دلیل کمبود آب خشک ‌شده و مشکلاتی که مرتبط با کشاورزی است، حل کنیم.

وی با بیان اینکه دولت جدید به تازگی فعالیتش را آغاز کرده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به رویکردهای مردمی دولت سیزدهم بد قولی‌های گذشته جبران شده و مشکل تامین آب در قیر و کارزین رفع شود. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آب سد سلمان فارسی استاندار فارس محمد هادی ایمانیه شهرستان قیر و کارزین قیر و کارزین سد سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود

ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان جویم، خواستار تسریع در پروژه و برخورد با مسببان تأخیر در اجرای این طرح ملی شد.

محمد هادی ایمانیه امروز، ۸ اردیبهشت در جلسه شورای اداری شهرستان جویم گفت: قدمت شهرستان ریشه‌دار و تاریخی جویم متعلق به هزاران سال قبل است و مردمی اصیل و دین‌دار و اهل خیر در این منطقه حضور دارند و این امر مسئولیت ما را در خدمتگزاری به این بخش از کشور عزیزمان سنگین‌تر می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری و سماجت مسئولان برای اجرایی شدن مصوبات، نقش مهمی در تحقق آن دارد، اظهار کرد: شهرستان‌هایی که پیگیر اجرای مصوبات بودند تا سقف ۹۰ درصد به اهداف خود دست یافته‌اند.

ایمانیه از تلاش برای تکمیل پروژه‌های حوزه سلامت، تامین آب و احداث راه در شهرستان جویم خبر داد و افزود: کمیته ویژه‌ای برای حل مشکلات مردم در زمینه ساماندهی زمین‌های مورد سکونت مردم با رعایت حدود قانونی تشکیل می‌شود.

استاندار فارس با اشاره به عملی شدن تعهدات دولت در حوزه مسکن گفت: مرحله فونداسیون واجدین شرایط نهضت ملی مسکن تا پایان خردادماه باید به پایان رسیده باشد و پس از آن در فواصل سه ماهه باید ۲۵ درصد از مساکن تحویل واجدین شرایط شود.

وی خواستار رسیدگی به تخلفات و غفلت‌های پیمانکار قبلی نهضت ملی مسکن در جویم شد و افزود: از طریق دادگستری و مجاری قانونی این موضوع پیگیری خواهد شد تا خدشه‌ای بر بیت‌المال وارد نشود و حقوق عامه مردم تضییع نشود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران