Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@23:30:36 GMT

احیای ۲۷ واحد تولیدی راکد در زنجان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۹۱۲۵

احیای ۲۷ واحد تولیدی راکد در زنجان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فغفوری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان به آخرین وضعیت واحد‌های تعطیل و احیا شده  از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت:  ۲۷ واحد به چرخه  تولید بازگشته اند که از این تعداد ۲۲ واحد در داخل شهرک صنعتی و پنج طرح در خارج از شهرک‌های صنعتی استان زنجان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تعداد واحد‌های تولیدی استان زنجان را ۹۳۰ واحد و تعداد پروانه های بهره‌برداری  را هم هزار و ۳۰۰ فقره اعلام کرد و افزود: طبق آخرین پایش های صورت‌گرفته ۲۱ درصد از واحد‌های تولیدی استان زنجان تعطیل هستند.

فغفوری ادامه داد: ۱۴ درصد از این واحد‌ها بنا به دلایلی از جمله نبود توجیه اقتصادی و یا جایگزین شدن تولیدات آن‌ها با سایر محصولات، امکان بازگشت به چرخه تولید را ندارند.

خمسه مدیرکل بازرسی استان زنجان گفت: از سال گذشته تاکنون وضعیت ۱۰ واحد تولیدی کلان زنجان، از سوی بازرسی کل این استان زنجان بررسی و بسیاری از مشکلات آن‌ها رفع شده است.

او با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون برنامه ریزی‌های لازم برای ارتباط با واحد‌های تولیدی استان زنجان تدوین شده است، افزود: در این مدت با پیگیری و ارتباط با بیش از ۲۴۰ واحد تولیدی، مشکلات و موانع تولید آن‌ها پیگیری شده است.

مدیرکل بازرسی استان زنجان ادامه داد: در این مدت بیش از ۲۰ فقره گزارش هشداری مرتبط با تولید و سرمایه گذاری به دستگاه‌های اجرایی استان زنجان ارسال شده است.

مدیرکل بازرسی استان زنجان  به بازدید‌های انجام شده از واحد‌های تولیدی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در بازدید از ۷۰ واحد تولیدی اعم از فعال و یا در حال احداث سالن تولید، علاوه بر اینکه مشکلات و موانع واحد‌ها در همان محل تولیدی بررسی شده و برخی از آن‌ها رفع و برخی نیز در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن چرخه تولید واحد های تولیدی استان زنجان واحد تولیدی واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۹۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: هدف از این بازدید استفاده از تجربیات جهانی برای ایجاد صنایع پایین دستی، پترو پالایشگاهی و تکمیل زنجیره ارزش در هرمزگان و ایجاد اشتغال پایدار است.
خلیل قاسمی افزود: در این سفر برای طرح توسعه واحد تولید کننده و بسته بندی محصولات صیفی واحد تولیدی پتروپلاستیک پدیده بندر با شرکت طرف چینی قرارداد همکاری بست.
وی گفت: واحد تولیدی آب حیات شهرستان رودان نیز برای احداث خط تولید آب‌های طعم دار قراردادی در این نمایشگاه امضاء کرد.

بیشتر بخوانید؛ رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: در این سفر به سرمایه گذاران متعهد شدیم که خطوط تولیدی که در کشور مورد نیاز است و تولید نمی‌شوند را در ثبت سفارش و واردات حمایت کنیم.
قاسمی افزود واحد تولید کننده قطعات بتنی و مصالح سبک ساختمانی در بندرعباس نیز به توافقاتی برای خرید فناوری‌های مربوطه دست یافت.
هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان متشکل از مسئولان اقتصادی استان و نمایندگان بخش خصوصی عازم کشور چین شده است.

دیگر خبرها

  • تولید نان کامل در ۱۵ واحد نانوایی در استان زنجان
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان