Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@05:25:19 GMT

تاخت و تاز کرونا در چین

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۲۵۴۳

تاخت و تاز کرونا در چین

طبق آمارهای رسمی منتشر شده از سوی کشور چین، سویه دلتا در این کشور شیوع گسترده پیدا کرده و اقدامات لازم برای مهار این گونه جهش یافته از ویروس کرونا در حال انجام است.

مسافران شهرهایی از چین که شیوع کووید۱۹ در آن ها نسبت به سایر شهرها بیشتر بوده، مشمول قوانین سختگیرانه کرونایی از جمله رعایت قرنطینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مقامات کشور چین، در تاریخ ۱۴ نوامبر (روز گذشته) ۳۲ مورد ابتلای بومی به کووید۱۹ گزارش شده که بیشتر آن ها در شهر "دالیان" این کشور به ثبت رسیده است.

بر اساس گزارش ها، سویه دلتای کروناویروس باعث شیوع گسترده این بیماری در ۲۱ استان و منطقه در چین شده است.

در حالی که آمارهای مرتبط با شیوع فعلی بیماری کووید۱۹ در چین از آمارهای این بیماری در دیگر کشورهای جهان که هم اکنون درگیر مقابله با این بیماری هستند کمتر است، اما مقامات چین خواستار کنترل هر چه بیشتر شیوع این بیماری هستند.

همچنین چین توانسته در شیوع فعلی کووید۱۹ با انجام اقدامات لازم به منظور مقابله با این بیماری از جمله ردیابی دقیق تماس های افراد، انجام آزمایش های متعدد کووید برای افراد مشکوک به این بیماری و اعمال محدودیت های کرونایی، شیوع این بیماری را در چندین منطقه این کشور مهار کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، چین تا روز گذشته در مجموع ۹۸ هزار و ۳۱۵ مورد ابتلا به کووید۱۹ را به ثبت رسانده و ۴۶۳۶ تن نیز جان خود را بر اثر عوارض ابتلا به این بیماری از دست داده اند./ ایسنا 

چین چگونه کرونا را مهار می‌کند؟ جولان سویه دلتا در جنوب شرق چین برای ورود به پایتخت چین محدودیت کرونایی اعمال شد ابتلا به کرونا و محدودیت‌های کرونایی در چین بیشتر شد شیوع دوباره کرونا در ۱۱ استان چین/ اعمال محدودیت‌های جدید محدودیت‌های کرونایی جدید در راه چین/ مردم مواد غذایی ذخیره کنند موارد جدید ابتلا به کرونا در چین بیشتر شد/ تعطیلی بخشی از ناوگان اتوبوسرانی

 

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید              

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران

با توجه به ادامه محدودیت‌ سفر هندی‌ها به ایران، این کشور میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران نخواهد بود و یمن جایگزین آن شد.

به گزارش ایسنا، علی رمضانی قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: «علی‌رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلای امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود