Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمود شالویی (سرپرست معاونت امور هنری) و علی زینی‌وند (استاندار کرمان) صبح روز دوشنبه ۲۴ آبان‌ماه تفاهم‌نامه ایجاد دبیرخانه دایمی و برگزاری سالانه جشنواره موسیقی نواحی ایران در کرمان را امضا کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود شالویی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه گفت: جشنواره موسیقی نواحی ایران در دوره‌های مختلف در کرمان برگزار شده است و استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری جشنواره همکاری و تلاش کرده‌اند که شرایط مناسبی را برای جشنواره و حضور و اجرای هنرمندان فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به سابقه جشنواره در کرمان، پیشنهاد شهروندان، جامعه هنری و استانداری کرمان مقرر شد دبیرخانه دایمی جشنواره در کرمان راه‌اندازی شود تا برنامه‌های جشنواره به نحو مناسب‌تر و منسجم‌تری ادامه یابد.

سرپرست معاونت امور هنری ادامه داد: انتظار این است که برای رفع نواقص تلاش شود و شرایط مناسبی برای میزبانی این رویداد و هنرمندان و همچنین رضایت هنرمندان موسیقی نواحی فراهم شود. تفاهم نامه این امکان را فراهم می‌کند که از امروز دبیرخانه دایمی فعال و برنامه ریزی جشنواره انجام شود و برای ارتقای کیفی جشنواره با استفاده از نظرات تخصصی هنرمندان و کارشناسان تلاش شود.

استاندار کرمان هم گفت: با تشکیل دبیرخانه دایمی، برنامه‌ریزی جشنواره با زمان‌بندی مشخص و منظم انجام می‌شود و استان کرمان سعی می‌کند با رفع نواقص، زمینه و امکان برگزاری جشنواره به نحو شایسته فراهم شود. با تشکیل دبیرخانه دایمی جشنواره، انتظارت از این رویداد هم افزایش می‌یابد و ضرورت دارد برای برگزاری یک جشنواره مناسب تلاش شود.

زینی‌وند ادامه داد: استانداری کرمان در بودجه سالیانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بخش ثابتی را برای دبیرخانه دایمی جشنواره موسیقی نواحی ایران اختصاص می‌دهد و از ظرفیت‌های مختلف و نهاد‌های استان برای تقویت جشنواره استفاده می‌شود.

محمدرضا علیزاده ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان ـ نیز در این جلسه گفت: دایمی شدن دبیرخانه، برنامه ریزی منسجم‌تری برای جشنواره را موجب می‌شود و سعی می‌شود کاستی‌ها برطرف شود و همه نهاد‌های استان در برگزاری جشنواره همکاری کنند.

در این جلسه محمد اله‌یاری؛ سرپرست دفتر موسیقی، احمد صدری؛ دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و دبیر چند دوره جشنواره موسیقی نواحی و سیدامین مؤیدی اصفهانی؛ مشاور برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی معاونت امور هنری حضور داشتند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: محمود شالویی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره موسیقی نواحی ایران صراط جشنواره موسیقی نواحی ایران فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت امور هنری دبیرخانه دایمی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  زهرا آب سوران بیان کرد: با تشکیل دبیرخانه استانی جشنواره نوزدهم ۲۰ اثر به این دبیرخانه ارسال شد که پس از پایش، ۱۰ گروه نمایش طی روز‌های ۸ و ۹ اردیبهشت در سالن آمفی تئاتر مجتمع شهید فرخی ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.   آب سوران ادامه داد: مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی با هدف عمومی سازی و مردم سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی و با شعار «این صحنه خانه‌ی ماست» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • سامانه بارشی جدید از سه شنبه وارد کشور می‌شود
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود