Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی جیرفت  درباره این  حادثه گفت : ساعت ۴۸: ۱۶ روز  یک شنبه  ۲۳ آبان ماه  جاری گزارش یک فقره قتل در یکی از محلات جیرفت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام  شد و دقایقی بعد ماموران کلانتری۱۲ شهید بهشتی در محل حادثه  حاضر شدند.

سرهنگ « رضا محمدرضایی»  افزود: با حضور نیروهای پلیس  درصحنه  و بررسی های اولیه مشخص شد مردی۳۳ ساله بر اثر ضربات چاقو از ناحیه سر و گردن به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه جرم و اقدامات خاص پلیسی، سرنخ هایی در خصوص شناسایی متهم به دست آوردند و دستگیری  او  را در دستور کار قرار دادند.

 این مسئول انتظامی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهم ۲۹ ساله در یکی از شهرک های مسکونی بندرعباس شناسایی و کمتر از ۲۴ ساعت  دستگیر و به مقر پلیس آگاهی جیرفت منتقل شد.

سرهنگ محمدرضایی  گفت: شواهد و مستندات پلیس حاکی از آن است که این قتل با برنامه ریزی قبلی انجام شده و متهم نیز انگیزه خود از ارتکاب این قتل را اختلافات شخصی بیان کرده است.

توکلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل صحنه جرم قتل اخبار حوادث شهروند قاتل خون ساعت دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت بازار آزاد فال قیمت دلار بازیگری لیلا اوتادی بازیگران زن معروف خرس بلوچستان پاکستان حیوان آزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو