Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، جودی معاون بنیاد مسکن کشور گفت: برای بازسازی هر واحد منزل تخریب شده بر اثر زلزله فین، ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار به هیئت دولت پیشنهاد شده است.
 جودی  افزود: از این اعتبار، ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات و ۷۰ میلیون تومان کمک بلاعوض است که پس از تصویب در هیئت دولت پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: از ۱۸۰ میلیون تومان تسهیلات هم ۱۵۰ میلیون تومان برای ساخت و ۳۰ میلیون تومان برای تامین وسایل منزل است. برای مرمت خانه‌های آسیب دیده هم ۳۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی افزود: سود این تسهیلات ۴ درصد و ضمانت آن به صورت زنجیره‌ای است و دریافت آن نیز آسان است. با توجه به نزدیک بودن فصل سرما، قبل از مصوبه دولت و از امروز با استفاده از منابع داخلی بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) کار بازسازی منازل آسیب دیده آغاز می‌شود.

معاون بنیاد مسکن کشور گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم که قبل از آغاز سال جدید عملیات بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله آغاز شود و وضعیت این مناطق سامان یابد.


انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد مسکن میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو