Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: کسانی که ۲ دز واکسن را تزریق نکرده باشند، دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برای‌شان هزینه‌ساز است.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور ظهر امروز(سه‌شنبه) در حاشیه جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع ما در جلسه ملی کرونا مروری بر میزان دقت دستورالعمل های پس‌از اعمال مدیریت هوشمند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: جزئیات اجرای «محدودیت‌ هوشمند» از اول آذر اعلام شد

وی افزود: راجع به تلاش‌هایی که در مقابل طرح واکسیناسیون ملی صورت می‌گیرد مقرر شد نسبت به این موضوع و اهمیت واکسیناسیون در فضای مجازی تبیین انجام شود چون بعد از مدیریت هوشمند کرونا کسانی که دو دز واکسن نداشته باشند دچار مشکل می‌شوند و باید تست های PCR منفی بدهند که برایشان هزینه ساز هست.

وی با اشاره به جزئیاتی از جلسه ستاد ملی بحران که صبح سه شنبه برگزار شده بود،‌ گفت: در بحث ستاد ملی بحران یک قانون داریم که باید چند سند براساس آن طراحی می‌شد. اسناد کاهش خطر و افزایش آمادگی های ملی و... باید تهیه شود و در شورای عالی بحران به تصویب برسد و امید داریم تا یک ماه آینده این سندها آماده و در شورای ملی به تصویب برسند.

وزیر کشور با اشاره به تمهیدات جبران خسارات زلزله در استان هرمزگان اظهار داشت: خوشبختانه به رغم شدت زمین لرزه در این استان، خسارت انسانی غیر از یک مورد نداشتیم و خسارت‌های دیگر ترک خوردگی‌هایی بود که در بعضی روستاها بود و پیش بینی‌های لازم برای رفع بحران و مشکلات مردم انجام شده است و این جلسه فرصت مناسبی بود که راجع به اقدامات لازم درخصوص زمین‌لرزه بحث و گفت و گو کنیم و دستورالعمل های لازم در این مورد صادر و مقرر شد کارهایی در این حوزه انجام شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان واکسن کرونا احمد وحیدی وزیر کشور واکسیناسیون ستاد ملی کرونا مدیریت هوشمند ویروس کرونا آمار مبتلایان به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۰۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از ساخت پنج‌هزار خوابگاه متأهلی دانشجویی تا پایان کار دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی‌گل، امروز_ شنبه، هشتم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه یاسوج، با اشاره به اینکه کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی هر سال دو بار کنکور برگزار می‌شود، الحمدالله روزهای پنجشنبه و جمعه شاهد برگزاری کنکور سالم و با امنیت کامل بودیم.

وی افزود: در یک منطقه‌ای که به دلیل سیل، مشکل پیش آمده بود، کنکور را تکرار خواهیم کرد و داوطلبان کنکور در این منطقه نگرانی نداشته باشند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری، گفت: چند مورد مشکل و تخلف در کنکور امسال داشتیم، برخورد لازم انجام و به هیئت مرتبط خود معرفی می‌شوند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون سه هزار خوابگاه متأهلی در سراسر کشور در دست ساخت است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده این تعداد تا پایان دولت سیزدهم به پنج‌هزار خوابگاه می‌رسد.

زلفی‌گل خاطرنشان کرد: واقعیت امر توسعه فیزیکی زیرساخت‌ها از دستور کار خارج شده و افزایش کیفیت زیرساخت‌هایی دانشجویی اولویت کاری وزارتخانه بوده که در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدون و منسجمی صورت گرفته است.

وی افزود: خوابگاه دانشجویی یاسوج با زیربنایی دو هزار ۶۲۰ متر مربع در چهار طبقه و ۳۵ واحد ساخته خواهد شد.

کد خبر 748448

دیگر خبرها

  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • رفع مشکلات مدیریت بحران کرمانشاه در گرو ۴ همت اعتبار
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ۵ هزار خوابگاه متأهلی تا پایان دولت سیزدهم احداث می‌شود
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان