Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@01:06:04 GMT

۹ هزار برنامه هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۳۲۳۷

۹ هزار برنامه هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود

گروه استان‌ها ـ فرمانده‌ سپاه کربلا مازندران گفت: ۹ هزار و ۴۴ برنامه در قالب ۶۱ عنوان هم زمان با هفته بسیج در مازندران اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران در نشت با خبرنگاران در آستانه هفته بسیج، با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال، بسیج پاره تن مردم، است، اظهار داشت: هفته بسیج از شنبه 29 آبان آغاز می شود و تا جمعه 5 آذر ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج 9 هزار و 44 برنامه در قالب 61 عنوان در شهرستانهای استان اجرایی می‌شود، گفت: این برنامه‌ها در موضوعات سیاسی، اقتصادی، امنیتی، علمی، فرهنگی، عمران و دیگر حوزه ها اجرایی می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا دیدار با هزار و 127خانواده معظم شهدا هم زمان با هفته بسیج در شهرستانهای استان خبرداد و افزود: دیدار با 910 خانواده ایثارگر و برگزاری 605 یادواره شهدا به صورت حضوری و مجازی از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در این هفته 2 هزار و 124 مسابقات ورزشی پایگاه های مقاومت در رشته های مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد: 78 نمایشگاه نیز، هفته بسیج در شهرستانها و بخش ها استان مازندران برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 846 ‌نشست های بصیرت حضوری و مجازی و هزار و 725 گشت های رضوین‌ برای امنیت کوی و برزن انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: هزار و 267 اردوی جهادی برای رفع محرومیت زدایی نیز در هفته بسیج توسط بسیجیان مازندران انجام می شود.

فرمانده سپاه کربلا از اعطا 678 سری جهزیه از ابتدای سال تاکنون با 20 میلیارد تومان اعتبار به نوعروسان خبر داد و یادآورشد: 196 هزار بسته معیشتی نیز با 79 میلیارد تومان اعتبار نیز‌ در راستای کمک مومنانه بین نیازمندان استان از ابتدای سال توزیع شد. 

سردار مسلمی همچنین درباره اهدا البسه و پوشاک و لوازم آموزشی به دانش آموزان نیازمند استان 943 هزار مورد با 28 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: در پیشگیری از کرونا و تهیه لوازم بهداشتی و محلول ضدعفونی 7 میلیارد تومان نیز هزینه شد.

بسیج لرستان بیش از 500 طرح در استان لرستان اجرا1100 عنوان برنامه هفته بسیج در همدان برگزار می‌شودانقلاب اسلامی بر گرفته از تفکر بسیج استوی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در حوزه محرومیت زدایی امسال 760 میلیارد تومان اعتبار دارد که 2400 طرح محرومیت زدایی اجرایی خواهد کرد، افزود: امسال 1400 مسکن محرومین در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد که از این تعداد، 350 واحد را بسیج سازندگی سپاه کربلا مازندران در مناطق حاشیه نشین چابهار انجام می شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه کربلا میلیارد تومان هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۳۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: در برنامه هفته معلم از ۶۰۰ معلم نمونه قدردانی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم با قدردانی از  معلمان و فرهنگیان مازندران اظهار داشت: هفته معلم  یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری است و در این هفته از معلمان فرهیخته تجلیل می‌شود.

وی با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید فرهیخته تصریح کرد: قدردانی از زحمات تربیتی، علنی، آموزشی جامعه فرهنگیان ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اهمیت تعلیم و تربیت و مرورش نسل معنوی و تاثیر تربیت متعالی در آینده دانش آموزان گفت: آینده یک مملکت و یک جامعه در گرو آموزش و پرورش است. ضرورت دارد در جهاد تبیین از نظر افرادی که با نسل جدید آشنا هستند استفاده کنیم.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه باید در مدارس تربیت پرورشی را جدی بگیریم اظهار کرد: قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده و در واقع پرورش مهمتر از تعلیم است. مدارس هیئت امنایی از قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست و باید در این مدارس همه چیز حساب شده باشد. در عین اینکه اینگونه مدارس امنایی دولتی هست باید برنامه‌های فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای برای دانش آموزان داشته باشد.

وی گفت: شاهد همکاری مسئولین شهری هستیم و در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیئت امنایی داشته باشیم.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی متنوع  هفته معلم در استان افزود: در هفته معلم به مدارس توصیه شده برنامه با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان برگزار کنند. 

کمالی تصریح کرد: در آیین تجلیل معلم نیز از 600 معلم قدردانی می‌شود. 98 معلم منتخب شهرستانی و 9 معلم کشوری معرفی شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در استان تهران تشریح شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه