Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@22:26:20 GMT

گزارش زنده؛ ایران 3-0 سوریه

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۰۵۰۰۲

گزارش زنده؛ ایران 3-0 سوریه

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در صورتی که شاگردان اسکوچیچ بتوانند به مانند بازی رفت، حریفشان را شکست دهند، 16 امتیازی می‌شوند و می‌توان گفت که حضورشان در قطر تقریبا قطعی شده منتهی رسمی شدن این قضیه به بازی مقابل عراق در بهمن ماه برخواهد گشت.

ایران روی کاغذ کار سختی برای بردن حریفش ندارد به خصوص اینکه این تیم چند بازیکنش را به دلایل مختلف در بازی امشب در اختیار نخواهد داشت و حالا باید دید دوازدهمین برد اسکوچیچ با تیم ملی، امشب در اردن رقم خواهد خورد یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب ایران:

امیر عابدزاده، صادق محرمی، احسان حاج صفی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، احمد نوراللهی، وحید امیری، محمدحسین کنعانی‌زادگان، علی قلی‌زاده و سردار آزمون

ترکیب سوریه:

خالد الحجی عثمان، عمرو میدانی، عمرو جنیات، عمر السومه، محمود المواس، ثائر کروما، احمد الاشقر، خالد کرد اوغلی، فهد الیوسف، محمد العنز و موید الخولی

گل ها

ایران: سردار آزمون (33)، احسان حاج صفی (42)، علی قلی زاده (89)

سوریه:-

لحظات حساس بازی:

7: فرصت نصفه و نیمه برای بازیکنان سوریه در محوطه که عابدزاده توپ را در شش قدم جمع کرد.

8: سانتر سوری‌ها از سمت چپ و ضربه سر کم جان سوما را امیرعابدزاده جمع کرد.

10: فرصت مناسب برای ایران روی ارسال حاج صفی که توسط مدافعان سوریه دور شد.

16: فرصت برای سوریه که با مزاحمت مدافعان شوت آرام محمود المواس در اختیار عابدزاده قرار گرفت.

17: سانتر از سمت چپ امیری با دفع ناقص مدافعان حریف همراه بود و شوت احمدنوراللهی در برگشت پس از برخورد به زمین به بیرون رفت.

22: فرصت برای ایران روی حرکت انفرادی قلی زاده از سمت راست که با تک روی و بی دقتی او از بالای دروازه به بیرون رفت.

24: شوت در چارچوب امیدنورافکن از پشت محوطه را خالد عثمان مهار کرد.

33: پاس فوق العاده و بلند وحید امیری از زمین ایران، در پشت مدافعان به سردار رسید و شماره 20 ایران گل اول بازی را به زیبایی روی زمین به ثمر رساند.

38: داور برای چک کردن صحنه برخورد توپ امیری به دست سوما از VAR کمک گرفت و در نهایت نقطه پنالتی را به سود ایران نشان داد.

42: کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد تا ایران برای بار دوم دروازه سوریه را در نیمه اول باز کرده باشد. 

43: درست پس از گل ایران با اشتباه مدافعان فرصتی عالی برای محمود المواس به وجود آمد که شوت محکم او به تیرک افقی برخورد کرد.

45+3: شوت محکم احمد نوراللهی پیش از سوت داور از کنار دروازه به بیرون رفت.

62: سانتر سوری‌ها روی سر سوما نشست و این موقعیت از کنار دروازه به بیرون رفت.

63: موقعیت فوق العاده برای ایران روی حرکت فوق العاده امیری و پاس به آزمون به دست آمد که ضربه سردار از بالای دروازه به بیرون رفت.

هومن جعفری کد خبر: 1118679 برچسب‌ها ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ایران دروازه به بیرون رفت ایران روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • گزارش‌زنده؛ ایران ۲ - تایلند ۰
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • دفاع متزلزل پرسپولیس پیش از جدال حساس با سپاهان
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • ایران ۱ - ۲ ازبکستان/ گزارش زنده
  • ایران ۱ - ۱ ازبکستان/ گزارش زنده
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • گزارش زنده: ایران 0 - 0 ازبکستان
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات