Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ سردار آزمون در ابتدا گفت: بازی خیلی خوبی بود و آنچه که ما و کادرفنی می‌خواستیم را به خوبی انجام دادیم. سه امتیاز این مسابقه برای ما بسیار مهم بود و خیالمان برای صعود به جام جهانی خیلی راحت شد.

وی ادامه داد: البته بازی‌های آینده را تشریفاتی نمی‌بینیم و صد درصد با تمام قوا به زمین خواهیم رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبریک می گویم به مردم عزیز ایران و امیدوارم دلشان شاد باشد.

ملی‌پوش فوتبال کشورمان در پاسخ به سوال خبرنگاری اظهار داشت: من فکر می‌کردم یک امتیاز تا قطعی شدن صعودمان باقی مانده اما الان متوجه شدم که سه امتیاز لازم است. همانطور که گفتم، اگر بازی بعدی را ببریم، بازی های پس از آن را هم با همه انرژی وارد زمین خواهیم شد. ما ۹۰ دقیقه بازی می کنیم و می خواهیم مردم ۹۰ دقیقه از فوتبال لذت ببرند.

آزمون ادامه داد: رفتن به جام جهانی یک حس دیگری دارد، امیدواریم این‌بار از مرحله گروهی صعود کنیم و واقعا این توان را هم داریم. ما بازیکنان جوان خیلی با تجربه داریم که می‌توانند جلوی تیم‌های بزرگ بازی کنند و حتی اگر من در تیم ملی باشم یا در جام جهانی نباشم، بازیکنان دیگری هستند که می‌توانند نتایج را تغییر بدهند و به دنیا استعداد خودشان را نشان بدهند.
 

بیشتر بخوانید: حاج‌صفی: ما فقط برای خوشحالی مردم ایران بازی می‌کنیم

۲۵۳ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سردار آزمون انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۰۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد

بانوان ملی‌پوش تیراندازی جانبازان و توان یابان در ماده تپانچه بادی بانوان موفق به کسب مدال طلا برنز شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،در ادامه مسابقات جام جهانی پاارتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی‌پوش پاراتیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینال که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیده بودند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • شرط قطعی شدن قرارداد سردار با رم مشخص شد
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • دستگیری تنها چهار متخلف در آزمون دیروز
  • دستگیری تنها چهار نفر متخلف در آزمون دیروز